بررسی، مشاوره خرید و مقایسه خودروهای بازار ایران

یک‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
دنیای امروز، دنیای ارتباطات و اطلاعات است و هر کس به این دو دسترسی داشته باشد، مسیر حرکتش به سوی موفقیت هموارتر و سریع‌تر است.
تبلیغات

در گذشته وقتی قصد خرید خودرو داشتیم باید به چند نمایشگاه ماشین سر می‌زدیم و اطلاعاتمان را از کارشناسان نمایشگاه‌هایی می‌گرفتیم که خود فروشنده آن خودرو بودند! و قاعدتا "هیچ ماست‌بندی نمی‌گوید ماست من ترش است".

در انتهای روز خسته و کوفته با انبوهی از اطلاعات ضد و نقیض، سردرگم و گیج و گنگ و خسته می‌شدیم و بالاخره دانسته و ندانسته تصمیم به خرید می‌گرفتیم. تازه، این در حالی بود که بازار ماشین در گذشته، تنوع و پیچیدگی بازار امروز را نداشت.

این روزها بازار خودرو هم جزو بازارهای تکنولوژیک شده است، بازارهایی چون موبایل و تبلت و لپ‌تاپ. دیگر نمی‌توان با پرس‌و‌جو از یکی دو فروشگاه و نمایشگاه ماشین بهترین انتخاب را انجام داد.

  • باید یک مشاور امین و بی‌طرف داشت
  • باید یک بانک اطلاعاتی داشت
  • باید ماشین‌های هم رده را با هم مقایسه کرد
  • باید از تجربه کسانی که قبلا ماشینی را خریده‌اند استفاده کرد 
  • باید نظر کارشناسانی که این ماشین را در حین رانندگی تست کرده‌اند را جویا شد
  • باید مشخصات کارشناسی و دقیق این خودرو را در دسترس داشت
  • باید خبرهای مرتبط به برند مربوطه و آن خودرو و پیشینه کاری و پشتیبانی آنها را ردیابی کرد

همه "باید"‌های بالا، از طریق یک سایت، انجام‌پذیر است، سایتی که همه جا و همه وقت در دسترس است و با اطلاعات کارشناسی خود بیست و چهار ساعته آماده اطلاع رسانی به علاقه‌مندان به خودرو یا خریداران آن است،

سایت www.Mashin3.com  (ماشین 3) سایتی است که برای انجام همین اطلاع رسانی‌ها در فضای مجازی ایجاد شده است. هدف اصلی mashin3 در مرحله اول، تلاش در اطلاع رسانی به مردم و ایجاد یک فضای عادلانه و شفاف در خودروهای بازار است که پیش نیاز آن، در دسترس بودن اطلاعات برای همه و فضای باز اطلاع رسانی است. برای ایجاد چنین فضایی وجود یک بانک اطلاعاتی ساده و قابل فهم برای عموم مردم ضروری است. در این بانک اطلاعاتی همه کاربران و علاقه‌مندان ماشین‌های سواری، موتور سیکلت و کامیون به اطلاعات عمومی و تخصصی خودرو و خبرها و محتواهای لازم در ارتباط با آنها به راحتی دسترسی دارند. ضمن اینکه متخصصان و کارشناسان نیز می‌توانند از این وبسایت به عنوان یک ابزار کار مفید و در دسترس استفاده کنند.

ماشین۳

عموماً مردم به خودروی خود نه تنها به عنوان ابزار و وسیله زندگی، بلکه به عنوان سرمایه نگاه می‌کنند پس کمک به دیگران برای انتخاب درست، نگهداری خوب و خرید و فروش به موقع ماشین و بر اساس علم روز، خدمتی بزرگ می‌تواند باشد. ماشین 3  اولین و محبوب‌ترین سایتی است که گام در این راه نهاده است و با استفاده از کارشناسان با سابقه و مسلط به علم روز صنعت خودرو و ماشین‌های بازار، رسالت اطلاع‌رسانی، شفاف‌سازی و انتقال اطلاعات معتبر به مصرف کنندگان، فروشندگان و علاقه‌مندان را به‌عهده گرفته است.

وب‌سایت ماشین 3 (Mashine3.com) اعلام کرده است که به هیچ برند، گروه، تولید کننده، توزیع‌کننده، نمایشگاه، نمایندگی یا نهاد و سازمانی، وابستگی یا تعهدی ندارد و صرفاً توسط گروهی از کارشناسان خبره صنعت خودرو اداره می‌‌شود و توسط بخش خصوصی مستقل سرمایه‌گذاری شده است.

ماشین۳

برخی کارشناسان این سایت سال‌هاست که در عرصۀ اطلاع رسانی خودرویی مشغول به خدمت هستند و mashin3 را بطور حرفه‌ای برای اطلاع رسانی در صنعت خودرو یاری می‌دهند.

این وبسایت همچنین برای علاقه‌مندان به خودرو، محتواهای متنوعی اعم از عکس‌های با کیفیت از خودرو‌های مورد علاقه، کلیپ‌های دیدنی و منحصر به‌فرد و فیلم تست رانندگی خودرو – test drive – دوبله شده فارسی از معتبرترین سایت‌های خودرویی جهان، گزارشی از نمایشگاه‌های بین المللی خودرو، اخبار مربوط به ماشین و خودرو، مقایسۀ خودروها، بهترین انتخاب خودرو با بودجه‌های مختلف، جدیدترین خودروهای بازار و فروم‌ها یا انجمن‌های خودرویی، قیمت خودرو، لوازم جانبی خودرو، موتورسیکلت و کامیون و ... فراهم کرده است.

ماشین۳

یکی از مفیدترین بخش‌های وب‌سایت ماشین سه، انجام مشاوره‌های تخصصی برای خریداران و فروشندگان است. شما با مشورت با کارشناسان ما می‌توانید اطلاعات خود را افزایش دهید و از مشورت یک کارشناس ماهر بی‌طرف که هیچ سود یا زیانی از معامله شما نمی‌برد برخوردار شوید.

ماشین۳

این مشاوره خرید خودرو  بیست و چهار ساعته به شما کمک می‌کند که صرفا با دادن اطلاعاتی اعم از بودجه، نوع مصرف و اطلاعات شخصی مثل سن و جنس و احیاناً توضیحات اضافی که خودتان اضافه می‌کنید، بهترین انتخاب برای خرید خودرو را در بازار پر هیاهوی خودرو برای خودتان بیابید و با راهنمایی‌های Mashin3 حتی بهترین فروشنده آن را نیز در بازار پیدا کنید و خودرو مورد نظر را بخرید. این دقیقا آن چیزی است که به آن یک "خرید مطمئن و هوشمندانه‌" می‌گویند. خریدی که این‌گونه انجام گیرد هیچ‌گاه روی پشیمانی را نخواهد دید.

ماشین 3 (mashin3.com) یک کانال تلگرامی محبوب هم دارد که با عضویت در آن می‌توانید در بازار خودرو کاملاً به روز و مطلع بمانید و ضمناً اطلاعات جانبی بسیار خوبی در مورد نگهداری و استفاده از خودری خود پیدا کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات