تخفیف‌های ۵۰ درصدی در کمپین «از جمعه سیاه تا دوشنبه سایبری» کسپرسکی

جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در جمعه سیاه محصولات کسپراسکی را از توزیع‌کننده‌ی رسمی آن در ایران با حداکثر ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنید.
تبلیغات

شرکت ایدکو (توزیع‌کننده محصولات کسپرسکی در ایران)، این فرصت را فراهم ساخت تا نخستین جمعه آذرماه ۹۵ را با خرید محصولات کسپرسکی و استفاده از تخفیف‌های کسپرسکی به روزی متفاوت تبدیل کند! امسال تخفیف‌های کسپرسکی از جمعه سیاه (۵ آذر) تا دوشنبه سایبری (۸ آذر) ادامه دارد. برای مشاهده لیست محصولات دارای تخفیف اینجا کلیک کنید.

شرکت ایدکو روز جمعه پنجم آذرماه در کمپینی تحت عنوان از جمعه سیاه تا دوشنبه سایبری، محصولات کسپرسکی را با تخفیف ویژه عرضه خواهد کرد. کلیه کاربران می‌توانند از این تخفیف استثنایی با مراجعه به سایت کسپرسکی آنلاین بهره‌مند شوند.

این شرکت، ضمن دعوت از علاقه‌مندان به ارتقای کیفیت و امنیت اطلاعات خود در دنیای سایبری با پیوستن به این کمپین، اعلام کرد تمام خریدارانی که به خرید لایسنس از طریق نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین اقدام کنند، شامل این تخفیف خواهند شد.

مشاهده لیست تخفیف‌های کسپرسکی در «از جمعه سیاه تا دوشنبه سایبری» کسپرسکی

Black Friday حراج استثنایی است که روز ۲۵ نوامبر هم‌زمان با پنجم آذرماه در سراسر جهان برپا می‌شود. Black Friday، مهم‌ترین اتفاق در حوزه خرده‌فروشی جهان است که در بسیاری از کشورهای جهان از جمله فرانسه، آلمان، انگلستان، هند، چین، مکزیک برگزار می‌شود و این‌بار ایدکو برای دومین سال متوالی، قصد دارد این حراج استثنایی را با تخفیف‌ ویژه تا ۵۰% برای محصولات کسپرسکی آنلاین اجرا کند تا مردم کشور ما نیز از لذت حضور در این تجربه جهانی بهره‌مند شوند و برای دومین سال متوالی، خرید در چنین فضایی را تجربه کنند.

دوشنبه سایبری یا Cyber Monday نیز به اولین دوشنبه بعد از عید شکرگزاری گفته می‌شود که به‌نوعی معادل آنلاین جمعه سیاه است و در آن تخفیف‌های ویژه برای خرید‌های آنلاین ارائه می‌شود. این روز از آنجا انتخاب شد که طبق تحقیقات انجام شده، بیش از ۷۵ درصد از فروشگاه‌های آنلاین اعلام کردند که فروش‌شان در چنین روزی افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته‌است.

علاقه‌مندان برای خرید محصولات کسپرسکی و بهره‌مندی از تخفیف در نظر گرفته شده می‌توانند تنها طی روزهای جمعه، ۵ آذرماه لغایت دوشنبه ۸ آذرماه، نسبت به خرید محصولات موردنظر خود از سایت مربوطه اقدام کنند.

این تخفیف صرفاً برای خریداران نهایی محصولات بوده و تهیه این محصولات از طریق نمایندگان رسمی امکان‌پذیر است.

فهرست نمایندگان معتبر نیز در نشانی www.irkaspersky.com و در قسمت نمایندگان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

بلک فرایدی کسپراسکی

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات