از تکنولوژی استفاده کنید! خرید و رزرو آنلاین بلیط اتوبوس

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
سامانه سفر 724 یکی از جامع­‌ترین و کامل­‌ترین سایت‌­های فروش بلیط اتوبوس است که خدمات جانبی متعددی در ارتباط با فروش بلیط اتوبوس فراهم کرده است.
تبلیغات

خرید بلیط اتوبوس همیشه مشکلات خاص خود را داشته است که با رواج اینترنت و به وجود آمدن سایت­‌ها و اپلیکیشن‌­های مخصوص فروش بلیط، این مشکلات تا حد زیادی برطرف شده‌­اند. امروزه به آسانی و با چند کلیک ساده می­‌توان از منزل یا محل کار بلیط اتوبوس­ تهیه کرد.

سامانه سفر 724 یکی از جامع­‌ترین و کامل­‌ترین سایت‌­های فروش بلیط اتوبوس است که خدمات جانبی متعددی در ارتباط با فروش بلیط اتوبوس فراهم کرده است و با ایجاد محیطی کاربرپسند، پروسه خرید اینترنتی را بسیار ساده و آسان کرده است.

 این مجموعه با محوریت فروش بلیط اتوبوس راه‌­اندازی شده است. از این رو در بدو ورود به وب­سایت سفر 724 با بخش جستجوی مبدأ و مقصد مواجه می‌­شوید. زمانی که اطلاعات موردنیاز را در فیلدهای جستجو وارد کنید، به صفحه‌­ای هدایت می‌­شوید که در آن لیستی از سرویس‌­های موجود به شما ارائه می­‌شود. اطلاعات ضروری هر سرویس متشکل از پایانه مبدأ و مقصد، شرکت مسافربری مربوطه، ساعت حرکت، تعداد صندلی‌های خالی و موقعیت صندلی‌های اتوبوس، نرخ بلیط و نوع اتوبوس (وی آی پی، تخت شو و معمولی) است.

سفر۷۲۴

بعد از انتخاب سرویس به صفحه خرید منتقل می‌­شوید. ابتکارهایی که در این قسمت انجام شده در نوع خود جالب است؛ انتخاب مکان دقیق صندلی در داخل اتوبوس خیال شما را از صندلی‌­تان راحت می‌کند و گرفتن مشخصات فقط یکی از مسافران، روند خرید بلیط اتوبوس را سریع­‌تر می­‌کند. در نهایت شما با کنترل اطلاعات بلیط اتوبوس­ و تائید نهایی به بانک منتقل شده و بعد از پرداخت، شماره بلیط اتوبوس­ را از طریق پیامک دریافت می­‌کنید. نیازی به چاپ بلیط نیست، کافی است شماره بلیط را قبل از حرکت به شرکت مسافربری اعلام کنید.

اگر تمایل به استفاده از سرویس­‌های شرکت مسافربری خاصی دارید، می­‌توانید از گزینه فیلتر بر اساس شرکت مسافربری‌ استفاده کنید. سرویس­‌های شرکت مسافربری انتخابی از سوی شما، لیست خواهند شد. لازم به ذکر است که در روند خرید بلیط اتوبوس نیازی به ثبت نام در سایت سفر 724 نیست. این مزیت باعث شده روند خرید بلیط اتوبوس در این سامانه نسبت به سایت‌­های مشابه، خیلی سریع‌­تر انجام شود.

سفر۷۲۴

از مهم­ترین تفاوت‌­های سفر 724 با سایر سایت‌­های مشابه می‌­توان به نحوه استرداد بلیط اشاره کرد. پس از کنسل کردن بلیط، سفر 724 مبلغ را پس از کسورات قانونی که توسط شرکت­‌های مسافربری اعمال می‌­شود، به صورت آنی به حساب بانکی واریز می­‌کند و مانند سایت‌­های دیگر مبلغ استرداد شده را به صورت اعتبار در حساب کاربری منظور نمی­‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌­های سفر 724 ارائه بلیط‌های اتوبوس تخفیف‌دار است که امکان مسافرت با سرویس دلخواه را با قیمت پایین‌­تر فراهم می­‌کند. دانشجویان می­‌توانند در سفرهای خود از تخفیف‌های دانشجویی سرویس‌ها استفاده کنند.

تیم پشتیبانی سفر 724 با عملکردی مناسب و با حوصله و تسلط بالا پاسخ‌گوی سؤالات و مشکلات احتمالی مسافران است. علاوه بر پشتیبانی تلفنی؛ سؤالات و مشکلات متداولی که برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس پیش می‌­آید، در قسمتی تحت عنوان سؤالات متداول مطرح و پاسخ داده شده است.

سفر 724 علاوه بر خرید و رزرو آنلاین بلیط از وب­سایت، روش­‌های متنوع دیگری نیز برای خرید بلیط اتوبوس فراهم کرده است. فروش تلفنی بلیط اتوبوس مناسب زمانی است که دسترسی به اینترنت امکان­‌پذیر نیست. در این روش کاربر فقط به یک کارت بانکی معتبر نیاز دارد تا با برقراری یک تماس، بلیط خود را تهیه کند. اپلیکیشن سفر 724 روش آسان و سریع دیگری برای رزرو و خرید آنلاین بلیط اتوبوس است.

در کنار تمامی امکانات و خدمات، سفر 724 اطلاعاتی جامع از تمامی شهرها و ترمینال‌­های کشور فراهم کرده است. دانستنی‌های سفر نیز علاوه بر داشتن اطلاعات تکمیلی از شهر­ها، اطلاعاتی مفید و کاربردی از سفر در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌­دهد.

سفر۷۲۴

پنل آژانس سفر 724 بدون دریافت هزینه اولیه ثبت‌نام و سایر تعهدات مالی دیگر، این فرصت را فراهم می‌آورد تا آژانس‌های مسافرتی بتوانند بدون دغدغه‌های فنی و تکنیکی، به جامع‌ترین بانک سرویس‌های اتوبوس سراسر کشور دسترسی داشته باشند.

تمامی ویژگی­‌های منحصر به فرد، تیمی خلاق و پشتیبان، مراحل خرید بلیط آسان و کاربردی، طراحی سایت کاربرپسند، اطلاعات جامع شرکت‌­های مسافربری، همکاری با بیش از ۷۰۰ شرکت مسافربری، ارائه سرویس به اکثر ترمینال‌­های داخلی (ترمینال جنوب، ترمینال غرب، ترمینال بیهقی، ترمینال مشهد، ترمینال تبریز و ...) و همچنین مسیرهای خارجی (ترابزون، وان، ارزروم، تفلیس، باکو، سلیمانیه، اربیل، آنکارا، استانبول، ایروان، باتومی و...)  گواهی بر پیشرفت روزافزون و همگام با تکنولوژی سفر 724 است که تضمین‌گر آینده درخشان فروش بلیط‌­های اینترنتی است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات