مسابقه جذاب فرانش

سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فرانش به مناسبت دومین سال فعالیت خود مسابقه‌ای جذاب تدارک دیده است.
تبلیغات

هر سال درست در نیمه پاییز، سالگرد شروع به کار فرانش (کائسنا) به عنوان بزرگترین وبسایت ویدیوی آموزشی جدید را جشن می‌گیریم و باز به رویایی فکر می‌کنیم که روز اول ما را به این سمت کشاند. رویای چند جوان که چند سالی بود از دانشگاه فارغ التحصیل شده بودند و تصمیم گرفتند راه جدیدی برای آموزش در ایران باز کنند. رویای اینکه جدیدترین تحولات آموزش و یادگیری در دنیا را به ایران بیاوریم و کمک کنیم کسانی که درس‌شان را تمام می‌کنند و قصد دارند وارد بازار کار شوند، بتوانند به راحتی آن چیزهایی را که برای پیدا کردن یک شغل خوب لازم دارند یاد بگیرند و مهارتی که قرار است با آن کسب درآمد کنند را سریع و ساده به دست بیاورند و این هنوز هم رویای ما است.

اما در این دو سال تیم فرانش، مرجع آموزش تصویری ایران خیلی بزرگتر شده و امروز رویای ما نیز همان‌قدر بزرگ‌تر می‌شود. ما امیدواریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا روزی فرا برسد که هر کسی هر چیزی که می‌خواهد یاد بگیرد، را بتواند در فرانش پیدا کند.

طبق گزارشی از Cisco، تا سال ۲۰۱۹، محتوای ویدیویی و ویدیوی آموزشی ۸۰٪ از ترافیک اینترنت را تشکیل خواهد داد. این چه معنایی برای طراحان آموزش یا حرفه‌ای‌های آموزش دارد؟ چطور می‌توانید ویدیوی آموزشی کارآمدی بسازید که مخاطبانتان را جذب خودش کند؟

 فرانش برای جشن تولد خودش کمپین ویژه‌ای تدارک دیده است که پیشنهاد می‌کنیم حتما در مسابقه جذابش شرکت کنید و از جوایز آن استفاده کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات