صدور آنی مستر کارت مجازی با کارت شتاب برای اولین بار در ایران

یک‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امکان صدور آنی مستر کارت مجازی به‌واسطه کارت‌های شتاب جهت متقاضیان پرداخت‌های ارزی الکترونیک توسط مجموعه Payment24 فراهم شد.
تبلیغات

در راستای ارتقای دسترسی کاربران جامعه مجازی داخل کشور جهت خرید کالا و خدمات در اینترنت و تسهیل و تسریع فرآیندهای پرداخت بین‌المللی، صدور آنی مستر کارت مجازی توسط این شرکت از چندی پیش آغاز شد.

مستر کارت‌های مجازی برای هر گونه پرداخت آنلاین خارجی مانند خرید سرویس از سایت‌های خارجی، خرید برنامه و بازی‌های موبایل از فروشگاه‌های آنلاین، رزرو هتل، ثبت‌نام در آزمون‌های بین‌المللی و همچنین برای خرید محصولات در سایت‌های خرده‌فروشی نظیر آمازون مناسب است و به نسبت کارت‌های پلاستیکی رایج، هزینه صدور پایین و کارمزد بسیار کمتری دارد.

از جمله قابلیت‌های مستر کارت مجازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضریب امنیتی بالا با امکان فعال/غیر فعال کردن کارت در هر زمان
  • ‌قابلیت انتقال موجودی کارت پس از زمان انقضا
  • دسترسی به گردش حساب از طریق اینترنت بانک

گفتنی است، حداقل موجودی قابل سفارش برای صدور مستر کارت مجازی ۱۰ دلار آمریکا و سقف آن تا ۵۰۰ دلار است که باید ظرف مدت یک ماه از آن استفاده کرد و پس از مدت مزبور می‌توان با اخذ کارت جدید مانده مبلغ را به آن کارت انتقال داد.

شما می‌توانید هم اکنون جهت دریافت آنی مستر کارت مجازی خود با مراجعه به صفحه صدور مستر کارت مجازی تنها با چند کلیک از این سرویس بهره‌مند شده و استفاده از آن را به سایر دوستان خود پیشنهاد دهید.

پایان رپوتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات