آشنایی با استارتاپ پونیشا

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر برای توسعه کار خود نیاز به تولید محتوا، طراحی بنر و ترجمه دارید، می‌توانید نیروی متخصص را در پونیشا پیدا کنید.
تبلیغات

برای تولید محتوا، طراحی بنر، ترجمه، طراحی قالب سایت، سئو، برنامه نویسی وب یا موبایل، می‌توانید در پونیشا نیروی مورد نیاز خود را یافته و آنها را بصورت پروژه‌ای استخدام کنید.

در فرایند اجرای پروژه‌ها مشکلاتی وجود دارد که یکی از آنها چالش پرداخت هزینه پروژه است. پرداخت امن پونیشا، برای ایجاد اطمینان بین کارفرما و پیمانکار ارایه شده است. کارفرمایان و فریلنسرهایی که در پونیشا کار می‌کنند از طریق پرداخت امن پونیشا، مبلغ پروژه را پرداخت یا دریافت می‌کنند.

کارفرما می‌تواند با خیال راحت، بخشی یا کل مبلغ پروژه را در ابتدا بصورت پرداخت امن واریز کند. این مبلغ طبق نظر کارفرما نزد پونیشا به امانت می‌ماند. از سوی دیگر کارفرما نمی‌تواند مبلغ امانت داده شده را پس بگیرد. مبلغ امانت داده شده نوعی آرامش خیال برای طرفین پروژه ایجاد می‌کند.

در صورت اجرای موفق پروژه این مبلغ به حساب فریلنسر واریز می‌شود اما اگر به هر دلیل مشکلی از طرف کارفرما یا فریلنسر پیش بیاید، طرف مقابل می‌تواند از طریق سیستم اختلاف پونیشا، وارد عمل شود.

علاوه بر اینکه پونیشا به کارفرمایان کمک می‌کند فریلنسر مناسبی برای پروژه خود پیدا کنند، به آنها کمک می‌کند تا از طریق پرداخت امن پونیشا، با اطمینان و خیال راحت‌تری با فریلنسرها کار کنند. 

نزدیک به ۱۰۰،۰۰۰ فریلنسر (نیروی متخصص) در پونیشا آماده کار برای شما هستند. همین امروز پروژه خود را ایجاد کنید.

Ponisha.ir

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات