حراجی آنلاین

شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
پیچیدگی دنیای اقتصاد امروز ما را با گستره‌ای از مفاهیم جدیدی روبرو می‌کند که برای درک آنها، به دیکشنری به وسعت دنیا نیاز داریم.
تبلیغات

رقابت، مهمترین دلیل ارائه خدمات نوین در بازار هدف، یعنی مصرف کنندگان، نقش اصلی را ایفا می‌کند. اما چگونه؟

با بالا رفتن کیفیت، پایین آمدن قیمت‌ها، خدمات پس از فروش بهتر، مشتری مداری .... و از همه مهمتر  ارائه خدمات نوین و متفاوت.

پس دور از ذهن نیست، زیرا همه موارد ذکر شده تنها یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن یعنی: پیروزی در بازار رقابت.

حتما شما حداقل یکبار برای دریافت وام به بانک‌ها و موسسات مالی سر زده‌اید. ضامن معتبر، چک، سفته، فیش کسر از حقوق و.... هزار و یک سند و مدرک که اکثر اوقات ما را از دریافت وام منصرف می‌کند. اما موضوعی که درباره آن می‌خواهیم صحبت کنیم، مفهوم جدیدی از ارائه تسهیلات به مشتری است که برای اولین بار در کشور توسط تیمی متشکل از برترین متخصصان حوزه اقتصاد و آی تی در کشور ارائه شده است. ارائه این تسهیلات بر اساس قیمت گذاری روی کالاهای شما، حتی دست دوم، به شما تعلق می‌گیرد.

در اصل این ایده شکلی نوین، مدرن و کاربردی‌تر از همان مبادلات سنتی است  که بر اساس مقتضیات امروز مشتریان تغییر یافته است و هدف اصلی آن رونق بازار جذاب و پر‌طرفدار تهاتر است.

 سایت جدید آنلاین حراجی  در پی بر پایی استارت‌آپی  است که تمامی امور مربوط به خرید و فروش کالا و حمل و نقل آن را با پشتوانه‌ای از علم روز و با محوریت کاربران و متخصصان حرفه‌ای، به شیوه نوین ارائه می‌دهد.

اما نحوه دریافت وام چگونه است ؟ !

پس از ورود به سایت، عکس و توضیحات محصول خود را ارسال کرده، پس از تایید کارشناسان سایت، تا۷۰٪ از قیمت محصول خود، اعتبار دریافت می‌کنید و می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای از تالار محصولات این سایت محصول دلخواه خود را خرید کنید.

آنلاین حراجی چیست ؟

ایده بکر و جذاب این سایت، بعد از پایه‌ریزی آن توسط تیمی جوان و حرفه‌ای در حوزه IT و بازاریابی، در آبان سال 1394 عملی شد.

این یک سایت فروشگاهی نیست، فروشگاه شخصی شماست هر آنچه برای خرید و فروش به آن نیاز دارید را برایتان مهیا کرده است. پایه اصلی سایت برگزاری مزایده آنلاین کالا توسط خود کاربران است. بدین صورت که شما کالای خود را، چه نو و چه دست دوم، با در نظر گرفتن یک قیمت پایه و مشخص کردن یک بازه زمانی، ضمن معرفی آن در سراسر کشور، به بالاترین پیشنهاد بفروش می‌رسانید.

خرید، فروش، کسب درآمد،  انبار داری رایگان، تبلیغات حرفه‌ای، حمل و ارسال کالا

این همه‌ی آن چیزی است که استارت‌آپ پیشنهادی ما گرد هم آورده که باعث می‌شود شما را تقریبا از هر نوع هزینه‌ای مانند اجاره مغازه، فروشنده حرفه‌ای، تبلیغات گسترده و سراسری، انبارداری، مالیات و هر چیز دیگری که برای راه اندازی کسب و کار مربوط می‌شود، بی‌نیاز کند.

از همه شگفت انگیز‌تر آنکه راهی پیش پای شما می‌گذارد تا به غیر از پایین آوردن هزینه‌ها، شما بتوانید درآمد هم کسب کنید.

از دیگر خدمات حراجی آنلاین:

  • فروشگاه کالاهای فقط 29 هزارتومانی !
  • قرعه‌کشی روزانه برای کاربران
  • برگزاری مزایده آنلاین
  • حراج‌های هفتگی با قیمت‌های باورنکردنی
  • خرید و فروش کالا‌های نو و دسته دوم با بازار فروشی به وسعت کل کشور
  • انبار داری رایگان محصولات شما تا یک ماه
  • حمل ونقل محصولات به سراسر ایران
  • ایجاد کسب و کار جدید شما

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات