با آیدی یار اپل آیدی دار شوید

پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
امروزه اکثر افرادی که از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنند، از کاربردهای اپل آیدی آگاه هستند.
تبلیغات

اپل آیدی شما اکانتی است که می‌توانید از آن برای دسترسی به سرویس‌های اپل همچون اپ استور، آیکلاد، فیس تایم و ... استفاده کنید. در ایران برخی کاربران به دلیل تحریم‌های اپل، در ساخت اپل آیدی دچار مشکل و دشواری‌هایی می‌شوند. در اینجا می‌خواهیم سایتی را معرفی کنیم که شما را در رفع این مشکل یاری می‌کند.

فروش اپل آیدی امریکا

سایت آیدی یار با تخصص در زمینه ساخت و فروش اپل آیدی و همچنین پشتیبانی از اپل آیدی‌های فروخته شده، شما را در این راه کمک می‌کند. شما در این سایت می‌توانید اقدام به خرید اپل آیدی معتبر آمریکا در سه نوع اپل آیدی آماده با ۱۰ دلار شارژ اولیه، اپل آیدی آماده (‌بدون شارژ اولیه‌) یا اپل آیدی با ایمیل دلخواه خود کنید.

در اپل آیدی‌های آماده، ایمیل و اپل آیدی شما از قبل توسط کارشناسان آیدی یار ساخته شده است و این اکانت‌ها کاملا اختصاصی است. پس از خرید تمامی اطلاعات اپل آیدی شما شامل ایمیل، رمز عبور و اطلاعات امنیتی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید تمامی این اطلاعات را به دلخواه تغییر دهید. نحوه تغییر در اپل آیدی (‌تغییر رمز عبور، تغییر اطلاعات امنیتی، تغییر ایمیل اپل آیدی و ... )  و همچنین نحوه استفاده از اپل آیدی در سرویس‌های اپل (‌اپ استور، آیکلود و ... ) همگی در سایت آیدی یار آموزش داده شده است.

همچنین امکان سفارش ساخت اپل آیدی روی ایمیل شخصی خودتان و رمز عبور دلخواه در این سایت فراهم شده است. تمامی اپل آیدی‌های فروخته شده در این سایت، قابلیت شارژ با استفاده از گیفت کارت آیتونز آمریکا را دارا است.

وب‌سایت آیدی یار دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و شما می‌توانید با اطمینان و خیال راحت و به صورت آنلاین از این سایت خرید کنید و اپل آیدی خود را به صورت آنی تحویل بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات