با سرویس های نوین ویدئو مارکتینگ ای ادز آشنا شوید

یک‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
با سرویس های نوین ویدئو مارکتینگ ای ادز شامل یوتیوب، ویدوید، استاد تی وی و ارائه خدمات متنوع تبلیغات ویدئویی آشنا شوید.
تبلیغات

در هفته‌های گذشته با سرویس تبلیغات در اپلیکیشن های خارجی موبایل و نخستین پنل بلادرنگ فارسی تبلیغات گوگل که به صورت رایگان از سوی ای ادز ارائه شده آشنا شدید. در این مطلب با سرویس‌های ویدئو مارکتینگ ای ادز آشنا خواهید شد.

امروزه ویدئو به دلیل تاثیر گذاری انکارناپذیر بر روی مخاطبان به عنوان یکی از برترین ابزارهای بازاریابی آنلاین شناخته می شود. تبلیغات ویدئویی بیش از سایر روش های تبلیغاتی رایج در اینترنت موجب تمرکز کاربران بر روی تبلیغات است.

ای ادز با گردآوری کارشناسان متخصص در حوزه ویدئو مارکتینگ و تشکیل تیم خلاق تولید محتوی ویدئو تبلیغاتی پس از تجربه موفق به عنوان تنها مجری تبلیغات ویدئویی یوتیوب در ایران، با توسعه واحد ویدئو مارکتینگ خود و راه اندازی و مالکیت اولین و بزرگترین رسانه اشتراک ویدئو طنز در کشور (www.vidvid.ir)، هم اکنون به عنوان گزینه اول مشاوره تبلیغات ویدئویی آنلاین برندها در ایران شناخته می‌شود.

ای ادس

یوتیوب به عنوان بزرگترین و پربازدید ترین رسانه ویدئویی دنیا می تواند محل مناسبی جهت ویدئو مارکتینگ و معرفی کسب و کار ها به کاربران ایرانی وبین‌المللی باشد. طبق آمار منتشر شده بیش از یک سوم مردم دنیا از یوتیوب بازدید می کنند و میانگین بارگزاری ویدئو از سوی آنها حدود ۵۰۰ ساعت در دقیقه است. ای ادز به عنوان اولین مجری تبلیغات یوتیوب در ایران آماده ارائه خدمات در این حوزه به شرکت ها و برندهای ایرانی است. تبلیغات در یوتیوب بر اساس علایق، کلمات کلیدی ،موضوع، سیستم عامل و نوع دستگاه، رده سنی، جنسیت، زمان و مکان قابل تنظیم است. شما در این روش می توانید به صورت لحظه‌ای گزارش آماری دقیق از تبلیغات خود را دریافت کنید.

vivid

ویدوید به عنوان نخستین وب سایت اشتراک ویدیو طنز با همیاری شخصیت‌های طنز شبکه‌های اجتماعی و تیمی متخصص در حوزه طنز، محل بسیار مناسبی برای نمایش تبلیغات شما است. شما در لحظه‌ای که کاربران درحال نمایش ویدئو طنز و لذت بردن از آن هستند می توانید تبلیغات موثری داشته باشید و به عنوان حامی جریانی که به شاد بودن ایرانیان می اندیشد در ذهن مخاطبان ویدوید ثبت شوید. انواع تبلیغات در وب سایت و نرم افزار موبایل ویدوید شامل تیزر ۳ تا ۱۰ ثانیه ای پیش از هر فیلم، آرم آگهی ۳ ثانیه ای، درج لوگو در بالای ویدئو ها و نمایش تیزرهای تبلیغاتی طنز شما است.

ای ادز بر اساس محصول یا خدمات کسب و کار شما تیزر تبلیغاتی طنز یا رسمی را پیشنهاد می‌دهد. در روش طنز سناریو اختصاصی کلیپ تبلیغاتی شما در اتاق فکر  ای ادز  به شکلی آماده خواهد شد که کلیپ تبلیغاتی شما با محتوا طنز و جذاب برای کاربران شبکه اجتماعی ساخته خواهد شد. در ساخت موشن گرافیک یا انیمیشن اهداف تبلیغات مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بر اساس آن طرح اولیه و دیالوگ گویندگان مشخص خواهد شد. شخصیت های طراحی شده برای انیمیشن می توانند از شخصیت های معروف تیم ای ادز و با صداگذاری خود این بازیگران بوده و یا کاملا مجزا و با طرحی متفاوت یا شخصیت کسب و کار شما ارائه گردند.  برای مشاهده کارهای ویدئویی اعضای تیم ویدوید به نخستین وب سایت اشتراک ویدئو طنز ایران مراجعه کنید.

Ostad

تبلیغات در استاد تی وی

ای ادز با مالکیت سرویس های متنوع اشتراک ویدئو می تواند تبلیغات ویدیویی شما را به جامعه هدف شما نمایش دهد. یکی از این سرویس ها استاد تی وی است که همزمان با الکامپ امسال به صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد. تمامی اساتید و افراد متخصص می توانند با مراجعه به www.ostad.tv  فیلم آموزشی خود را به اشتراک گذاشته و کسب درآمد کنند. تمامی ویدئو های آموزشی این وب سایت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و تمامی هزینه ها از تبلیغات ویدئویی قبل و بعد از ویدئو ها تامین می گردد و به تولید کنندگان محتوا پرداخت می گردد. به همین دلیل با نمایش تبلیغات خود در این وب سایت جدا از اینکه به عنوان حامی آموزش رایگان کاربران شناخته خواهید شد می توانید با انتخاب محتوای خاص و کاربران هدف خود، تاثیر بسزایی در برندینگ کسب و کار خود داشته باشید.

سرویس اشتراک ویدئو آموزشی رایگان www.ostad.tv در سالن استارتاپ های نمایشگاه الکامپ امسال آماده همکاری با اساتید و دانشجویان است.

برای اطلاعات بیشتر از خدمات ویدئو مارکتینگ ای ادز و مشاهده نمونه ویدئوهای تبلیغاتی به صفحه ویدئو مارکتینگ ای ادز مراجعه فرمایید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات