بررسی آنلاین سئو با سایت‌چکاپ

شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) مجموعه‌‌ی از قوانین است که باید جهت کسب رتبه و ترافیک ورودی از طریق موتورهای‌ جستجو برای سایت یا وبلاگ خود رعایت کنید. همچنین یک راه حل برای افزایش کیفیت و بهبود تجربه کاربری سایت به شمار می رود.
تبلیغات

چرا سئو برای کسب وکارها مهم است؟ سئو باعث می شود تا کسب و کار شما از طریق موتورهای جستجو به کاربرانی که به دنبال محصول و خدمات شما هستند معرفی شود.از طرفی با قرارگیری در رتبه‌های نخست نتایج جستجو و بیشتر دیده شدن ، باعث برندینگ و افزایش اعتبار نیز می شود. همچنین سئو نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی ارزان تر و نرخ بازگشت سرمایه بالاتری را دارد.

اکنون که با اهمیت سئو و تاثیرگذاری آن در کسب و کارهای اینترنتی آشنا شدید، احتمالا قصد دارید وضعیت سایت خود را در این رابطه بررسی کنید.

بررسی آنلاین سئو با سایت‌چکاپ

سرویس سایت‌چکاپ با تجزیه و تحلیل حرفه‌ای سایت شما بر اساس فاکتورهای استاندارد سئو و ارایه گزارش دقیق به شما کمک می‌کند تا به سادگی سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

چکاپ

روش کار به این صورت است که سایت شما به صورت آنلاین و با توجه به معیارهایی که برای موتورهای جستجو دارای اهمیت است برررسی شده و به آن امتیاز تعلق می‌گیرد. سپس نکاتی به زبان فارسی و به صورت ساده و قابل درک در رابطه با خطاهای موجود بیان می شود که هر مدیر سایتی خود می تواند نسبت به رفع آن اقدام کند.

چکاپ

همچنین شما می‌توانید با ثبت نام در سایت‌چکاپ، به صورت پیشرفته بررسی‌های خود را به تعداد نامحدود انجام داده و گزارش بدست آمده را در قالب فایل PDF به همراه لوگو و امضای خودتان دانلود کنید.

چکاپ

گوگل به عنوان محبوب‌ترین موتور جستجوی جهان جهت رتبه‌بندی سایت‌ها، بیش از ۲۰۰ سیگنال را مورد بررسی قرار می‌دهد و هدف از این کار نمایش بهترین نتیجه به کاربران است.

سایت‌چکاپ نیز تنها با یک کلیک وب‌سایت شما را بررسی و تفسیر می‌کند و گزارشی در مورد عواملی که ممکن است به رتبه‌ی شما در موتورهای جستجو صدمه بزند ارایه می‌دهد. این سرویس جهت بررسی آنلاین سئو به طور مداوم با آخرین الگوریتم‌های گوگل مانند (پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار) و دیگر معیارهای استاندارد و تاثیرگذار در سئو بروزرسانی می‌شود تا همواره به کاربران در بهینه سازی سایت‌شان کمک کند.

همین حالا به صورت رایگان وضعیت سئو سایت خود را با سایت‌چکاپ بررسی کنید.

پیشنهاد ویژه به مخاطبان وب سایت زومیت

شما می‌توانید پس از تکمیل ثبت نام خود در سایت‌چکاپ، با استفاده از کد تخفیف زیر، حساب خود را به مبلغ ۲۰ هزار تومان شارژ نمایید.

کد تخفیف: zoomit.ir

مهلت استفاده از این کوپن، پایان تابستان ۱۳۹۵ است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات