پکیج ویژه دوره رسمی و بین المللی آزمون VCP-DCV6 در ایران!

سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
آموزشگاه عالی آزاد ارژنگ، دوره‌های تخصصی VMWare VCP-DCV را با ارائه مدرک رسمی بین‌المللی در ایران برگزار می‌کند.
تبلیغات

مدارک رسمی کمپانی VMware جزو معتبرترین مدارک بین المللی آی‌تی در جهان است که دارندگان آن از موقعیتی ویژه در بازار کار برخوردارند، یکی از مهمترین ردیف‌های آزمون این کمپانی، تخصص Datacenter و مدرک معروف VCP-DCV است و طرفداران زیادی در کشور دارد که با توجه به تحریم شرکت VMware‌، تا به حال امکان دریافت این مدرک بین المللی برای اتباع ایرانی در داخل کشور وجود نداشته است.

موسسه آموزش عالی آزاد ارژنگ جهت برخورداری دانشجویان از امکان سنجیدن دانش خود به صورت رسمی و دریافت مدرک معتبر بین المللی، ضمن رایزنی با تست سنترهای مختلف در دنیا، امکانی را برای دانشجویان این موسسه و عموم دانشجویان علاقه‌مند فراهم کرده که مدرک بین المللی VCP-DCV Ver 6 را به صورت پکیجی کامل دریافت کنند.

با توجه به تغییرات جدید در سبک دریافت مدرک VCP-DCV‌، علاوه بر دوره رسمی، دانشجویان باید دو آزمون vSphere 6 Foundation, VMware Certified Professional 6-DCV را با کد آزمون‌های ( 2V0-620,2V0-621) با موفقیت به پایان برسانند.

ارژنگ

این مدرک مناسب چه کسانی است ؟

به گفته VMware کسانی که حداقل سابقه کاری 6 ماهه با ساختار VMWare vSphere 6 را دارند و مسلط به مطالب هستند، مدیران  و کارشناسان IT مرتبط با مجازی سازی در شرکتهای خصوصی و دولتی که نیاز به مدارک جهت ارائه در رزومه های کاری و مناقصات مختلف در سطح کشور دارند و همچنین کسانی که قصد مهاجرت به خارج کشور و فعالیت در فیلد مرتبط را دارند، بازار هدف این مدرک است.

پکیج ما در خصوص مدرک VCP-DCV6 شامل چه مواردی است ؟

  • دانشجویان در دوره 3 روزه رسمی VMware vSphere : Install,Config,Manage 6 که دوره رسمی و بین المللی که مرتبط با آزمون است شرکت می‌کنند، در طول دوره E-Kit مربوط به دوره‌‌ای که شامل Document های Academic و Cert Guide های مرتبط است در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.
  • چند روز پس از پایان دوره، اطلاعات دوره در پروفایل کاربری دانشجویان (vmware.com) ثبت خواهد شد.
  • پس از چند روز استراحت و مرور مطالب، دانشجویان در دوره 3 روزه آمادگی آزمون که شامل بررسی نمونه سوالات بین المللی دارای تضمین قبولی (TestKing) برای دو آزمون VMware Certified Professional 6-DCV vSphere 6 Foundation, شرکت کرده و ضمن بررسی تمامی نمونه سوالات، اشکالات احتمالی خود را نیز برطرف خواهند کرد.
  • پس از پایان دوره‌های آموزشی و رفع اشکال‌، Voucher های آزمون‌های فوق الذکر آماده تحویل است، اما در این مرحله نیز ما شما را تنها نخواهیم گذاشت و ابتدا شما را در آزمون آنلاین vSphere 6 Foundation رجیستر کرده و تمامی دانشجویان کلاس در موسسه آموزش عالی ارژنگ در تاریخ و ساعتی مشخص، در آزمون حضور خواهند یافت.
  • پس از اتمام موفقیت آمیز آزمون vSphere 6 Foundation‌، ضمن هماهنگی با دانشجویان عزیز، آزمون VMware Certified Professional 6-DCV در یکی از تست سنترهای کشورهای همسایه هماهنگی و رجیستر خواهد شد و بدون مشکل خاصی دانشجویان گرامی در آزمون مذکور می‌توانند حضور بهم رسانند.

شایان ذکر است، کارت بین المللی دانشجویی نیز برای مشکلات هویت ایرانی در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

 پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات