المپیک هنوز تمام نشده است!

سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
المپیکی که حرفش را می‌زنیم به پشت بازو و هیکل ورزیده و سیکس‌پک نیازی ندارد، اما مدال‌هایش به اندازه ریو ۲۰۱۶ رنگین است و جوایزش جذاب! مدال‌ها و جایزه‌ها بین کسانی توزیع می‌شود که حواسی جمع و یک جفت چشم ورزشکار دارند. پس خودتان را برای یک المپیک داغ آماده کنید!
تبلیغات

«سه... دو... بدو!» این صدای سوت شروع «پلان ۲۰۱۶» است و آگاه باشید که از همین لحظه رقابتی فشرده و نفس‌گیر در سامانه «پلان» برای تماشای یک دنیا فیلم و سریال شروع شده است. هر چه زودتر بجنبید، بخت قهرمانی خودتان را بیشتر می‌کنید.

الان که این متن را می‌خوانید، پرونده یکی از رشته‌ها با عنوان «لاگین سرعت» بسته شده و جوایز و مدال‌هایش هم توزیع شده‌اند: به محض شروع المپیک پلان ۲۰۱۶، ۱۰۰۰ قهرمان اول این رشته با ثبت رکورد ۱ ساعت و ۱۲ دقیقه سریع‌تر از بقیه کاربران از خط پایان لاگین در سامانه پلان گذاشتند و مدال «یوزپلنگ» به همراه ۱۰۰۰ تومان شارژ سیم‌کارت خود را به چنگ آوردند.

اما هنوز دیر نشده و پرونده دو رشته دیگر به همراه جوایزی حتی جذاب‌تر از رشته قبلی هنوز باز است: «لاگین استقامت» و «ماراتن تماشا».

در رشته «لاگین استقامت» همه کاربرانی که در طول ۱۶ روز المپیک پلان، یعنی از یکم تا شانزدهم شهریور ۹۵، هر روز با شماره تلفن‌شان وارد اپلیکیشن یا وب‌سایت پلان شوند، بدون قرعه‌کشی برنده مدال «صخره» و۱۰۰۰تومان شارژ سیم‌کارت می‌شوند. حتی اگر همین امروز که از شروع پلان ۲۰۱۶ گذشته است از این موضوع باخبر شده‌اید، باز هم می‌توانید در این رشته شرکت کنید و هر روز وارد سامانه پلان شوید.

و اما در مهم‌ترین رشته، یعنی «ماراتن تماشا»، به تعداد مدال‌های افتخارآمیز کشورمان ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶، ۸ کاربر اول که در طول ۱۶ روز المپیک پلان ۲۰۱۶ بیشترین زمان فیلم را در سامانه پلان (اپلیکیشن یا وب‌سایت) تماشا کرده باشند، برنده مدال «فیل» و یک سکه طلا خواهند شد. جدول رتبه‌بندی را هر روز می‌توانید در سایت پلان ببینید و از جایگاه خودتان اطلاع پیدا کنید.

زمان برای شکستن رکورد رقیبان‌تان محدود است (تا شانزدهم شهریور۹۵) و نتیجه رشته «لاگین سرعت» هم نشان داد که همه با آمادگی کامل در پلان ۲۰۱۶ شرکت کرده‌اند. پس زمان را از دست ندهید و همین حالا وارد رقابت‌ها شوید.

از طریق این آدرس به  وب‌سایت وارد شوید و اپلیکیشن اندرویدی پلان را هم می‌توانید مستقیم از سایت یا از گوگل‌پلی و کافه‌بازار دانلود کنید. موفق باشید!

آخرین اطلاعات المپیک پلان ۲۰۱۶ را در کانال@planapp  دنبال کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات