چگونه جوانان ایرانی به کسب و کار های اینترنتی با درآمد ماهیانه 50 میلیون تومان رسیده اند؟

یک‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در ایران هستند جوانانی که مجبور نیستند هر روز صبح زود از خواب بیدار شوند و کلی مسافت را طی کنند تا به محل کارشان برسند! مجبور نیستند هر روز سرکاری بروند که دوستش ندارند! مجبور نیستند کلی از زمان عمرشان را برای ثروتمند شدن کارفرما هدر بدهند! مجبور نیستند نگران میزان حقوق ماهیانه‌شان باشند!
تبلیغات

ولی ماهیانه ۵۰ میلیون تومان درآمد دارند!

به نظر شما در ایران می توان اینگونه زندگی کرد؟ شرایط فراهم هست؟

پاسخ ساده ا‌ست: بسیاری توانسته اند! پس همه می توانند... 

amazon، verge، salesforce آیا این سایتها را می شناسید؟ هر یک از این سایت‌ها نمونه‌ی یکی از کسب و کارهای موفق اینترنتی در حوزه خود هستند که درآمد‌های میلیون دلاری دارند، یکی در حوزه فروش آنلاین، یکی در حوزه تولید محتوا و دیگری در حوزه ارائه سرویس آنلاین! در ایران وضع چگونه است؟ آیا در ایران هم کسب و کارهای اینترنتی هستند که توانسته باشند به درآمدهای سالانه یک میلیارد برسند؟

باید بگوییم بله! کسب و کارهای اینترنتی بسیاری با درآمدهای میلیاردی وجود دارد!

کافیست وارد سایت الکسا شوید و سایت‌های برتر ایرانی از نظر رتبه و بازدید را مشاهده کنید. در این لیست هم وب سایت‌های فروشگاهی می بینید، هم وب سایت‌های محتوایی، هم سایت‌هایی که در حال ارائه سرویس‌های آنلاین هستند.

دانش پژوهان

برای نمونه یکی از وب سایت‌های محتوایی با رنک زیر ۱۰۰ را باز کنید. معمولا مدل کسب درآمد اینگونه کسب و کارها بر پایه تبلیغات است و هزینه سفارش بنرهای تبلیغاتی در آنها بطور میانگین ۵ میلیون تومان و تعداد بنرهای تبلیغاتی آنها در کمترین حالت نیز ۲۰ عدد است! حالا می توانیم حساب کنیم! ۲۰ عدد بنر ۵ میلیونی یعنی حداقل ۱۰۰ میلیون تومان در آمد اینگونه سایت‌ها در ماه!

شما می‌توانید باز هم بیشتر در لیست وب سایت‌های برتر ایرانی بگردید و ده‌ها سایت با درآمد‌های مشابه پیدا خواهید کرد.حتی تا رنک زیر ۱۰۰۰ هم می‌توانید نمونه‌های مشابه بسیاری مشاهده کنید!

دانش پژوهان

در ادامه برای شما شرح می‌دهیم که برای آغاز یک کسب و کار میلیاردی چه مسیری را باید طی کنید:

مرحله اول: انتخاب مدل کسب و کار

شما برای خلق یک کسب و کار میلیاردی باید یک ایده داشته باشید اما برای موفقیت یک ایده‌ی خام و تبدیل آن به یک کسب و کار سودآور باید با بوم مدل کسب و کار آشنا شوید و بتوانید 9 بعد مختلف یک کسب و کار را بشناسید! و با توجه به شرایط خود، مدل کسب و کار و نقشه راه بازاریابی بنویسید که موفقیت آن حتمی باشد.

مرحله دوم: طراحی ظاهری و محتوایی سایت

باید بتوانید یک ظاهر جذاب و به روز برای سایتتان طراحی کنید و در آن به نوع رفتار مشتری و جذب مشتری دقت کنید.

مرحله سوم: طراحی سایت

شما باید بیاموزید چگونه یک سایت حرفه ای با توجه به نیاز کسب و کارتان طراحی کنید.

مرحله چهارم: ارائه، فروش و بازاریابی حرفه‌ای

شما در هر کسب و کاری بزرگترین وظیفه‌ای که دارید کسب درآمد و هنر فروش است تا بتوانید کسب و کار خود را زنده نگه دارید. پس می‌بایست در زمینه تحلیل رفتار مصرف کننده، تکنیک‌های فروش، بازاریابی دیجیتال، نحوه ارائه، فروش و بازاریابی برای بازار هدف و ارائه فوق العاده کسب و کار خود آموزش‌های حرفه‌ای ببینید.

بله به همین سادگی است! شما می‌توانید در خانه و با کمترین هزینه، بنیان گذار یک کسب و کار میلیاردی در اینترنت باشید.

دانش پژوهان

پیشنهاد ویژه

شمایی که تابحال حتی به آغاز یک کسب و کار شخصی فکر نکرده‌اید، امروز می‌تواند شروع تغییری بزرگ در زندگی‌تان باشد. آغاز یک کسب و کار موفق در دسترس‌تر از آنچه تصور می‌کنید است؛ کافی است شیوه یادگیری‌تان و مدل کسب و کار شما اصولی باشد.

حتی می‌توانید غیرحضوری بیاموزید! با آموزش‌های مجازی در خانه هم می‌توانید آموزش ببینید و اولین کسب و کارتان را آغاز نمایید.

موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برند اول آموزش مجازی کشور است. یکی از پکیج های آموزشی بسیار پرطرفدار این موسسه، پکیج خلق کسب و کار میلیاردی در اینترنت است که تمامی‌ ۴ مرحله مهم برای آغاز این کسب و کار که در بالا ذکر شد در آن پیش بینی شده است تا شما دانش پذیران گرامی ‌بتوانید در مدت کوتاهی آماده خلق یک کسب و کار حرفه ای بشوید.

ایده پژوهان

پکیج خلق کسب و کار میلیاردی در اینترنت شامل ۵ دوره و ۱ گواهینامه معتبر به شرح زیر است:

  • خلق مدل کسب وکار (به ارزش ۲۲۹ هزار تومان)
  • آموزش حرفه ای فتوشاپ (به ارزش ۱۸۰ هزار تومان)
  • آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی با wordpress (به ارزش ۱۸۰ هزار تومان)
  • آموزش جامع طراحی صفحات وب با کدنویسی (به ارزش ۳۸۵ هزار تومان)
  • فروش و بازاریابی حرفه‌ای (به ارزش ۲۲۹ هزار تومان)
  • گواهینامه مورد تائید دانشگاه جامع علمی کاربردی (رایگان در پایان دوره)

این پکیج آموزشی توسط جمعی از برترین اساتید در هر حوزه تدریس گردیده است. قیمت این پکیج فوق العاده (شامل ۵ دوره + ۱ گواهینامه) ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که دانش پژوهان در تخفیف ویژه خود، برای کاربران زومیت، تخفیف ۷۵ درصدی را در نظر گرفته است و با قیمت فقط ۲۷۹ هزار تومان عرضه می‌گردد. توجه داشته باشید ظرفیت این دوره با تخفیف ۷۵ درصدی محدود به ۴۵ نفراست و فقط تا ۱۱ شهریور ماه قابل استفاده است.

جهت ثبت نام همین حالا بر روی این (لینک) کلیک نمائید.

همین امروز ثبت نام کنید و خالق بزرگترین کسب و کار زندگیتان باشید.

برای دریافت مشاوره‌ی بیشتر از سه طریق می توانید اقدام کنید:

  • ارسال عدد 89 به شماره 3000601880
  • تماس با شماره 03195025510  و 03195025520
  • عضویت در کانال دانش پژوهان در تلگرام
دانش پژوهان

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات