جشنواره فروش بسته ترافیک نامحدود شاتل لند

یک‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
همراهان شاتل حتما با سرزمین شاتل (شاتل لند) و وب‌سایت‌های زیر مجموعه آن آشنایی دارند. شاتل‌لند در مناسبت‌ها و موقعیت‌های متعدد و متفاوت سعی کرده با برگزاری جشنواره‌های مختلف و با بهره‌مند کردن مشترکان از امکان دسترسی به محتوای متنوع موجود در زیر مجموعه‌های خود، لحظاتی خوش و به یاد ماندنی را برای کاربران رقم بزند.
تبلیغات

حالا در اقدامی دیگر شاتل لند بسته ترافیک ویژه خود را در اختیار مشترکان قرار می‌دهد. با خریداری این بسته، شما می‌توانید علاوه بر امکانات بخش‌های دانلودسنتر، گیم سنتر و آپلودسنتر شاتل لند از مزایای سایت‌های نماوا، تک شات و کاپ نیز بهره مند شوید.

لازم به توضیح است باتوجه به با بالا بودن کیفیت و حجم فیلم‌های نماوا، مطمئناً کاربران ما حجم زیادی از اینترنت خود را وقف فیلم دیدن خواهند کرد. ما این دغدغه را درک کردیم و حالا شما عزیزان با خریداری این بسته، می‌توانید بدون نگرانی از کسر شدن از ترافیک مصرفی‌تان، از مشاهده فیلم‌ها و سریال‌های وب‌سایت نماوا لذت ببرید.

پس به مشترکان اینترنت پر سرعت شاتل توصیه می‌کنیم از جشنواره مذکور که با مشخصات زیر در اختیارشان است، استفاده کنند.

زمان جشنواره: از بیست و پنجم مرداد ماه تا بیست و پنجم شهریور ماه ۱۳۹۵

محتوای بسته ترافیک ویژه شاتل لند: ۳۱ روز ترافیک نامحدود به منظور استفاده از سایت شاتل لند و مجموعه وب‌سایت‌های آن (کاپ، تک شات، نماوا)

شرایط خرید بسته در مدت جشنواره: در مدت زمان جشنواره مشتریان می‌توانند در ازای پرداخت ۱۰۰۰۰ تومان بسته ترافیک نامحدود ۳۱ روزه شاتل لند را خریداری کنند (قیمت واقعی بسته ۲۰،۰۰۰ تومان است) و با خرید این بسته از سایت شاتل لند و تمامی مجموعه وب‌سایت‌های آن (کاپ، نماوا و تک شات) به مدت یک ماه (۳۱ روز) بدون مصرف ترافیک اینترنت خود استفاده کنند.

پس از اتمام زمان جشنواره قیمت خرید بسته ترافیک نامحدود ۳۱ روزه شاتل لند به قیمت واقعی یعنی ۲۰،۰۰۰ تومان تغییر خواهد کرد.

زمان فعال‌سازی بسته ترافیک ویژه شاتل لند: بسته خریداری شده از همان لحظه به مدت یک ماه (۳۱ روز) فعال است و کاربران می‌توانند طی یک ماه از تمامی وب‌سایت‌های شاتل لند، کاپ، نماوا و تک شات بدون مصرف ترافیک استفاده کنند. به منظور خریداری بسته ترافیک ویژه شاتل لند تنها کافی است پس از ورود در سایت https://my.shatel.ir/ بسته مورد نظر خود را خریداری کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات