انتخاب بهترین سامانه رزرو آنلاین هتل

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
همه ما خاطرات زیبایی از مسافرت به شهرهای مختلف در سرزمین زیبای ایران داریم و برای همین ایرانیان علاقه خاصی به سفر کردن دارند. اما سفر برای گذراندن تعطیلات در کنار خانواده و در جهت دیدن طبیعت زیبا، جاذبه‌های گردشگری و فرهنگ دوست داشتنی مناطق مختلف ایران یا سفر کاری، نیاز به یک برنامه‌ریزی منظم دارد تا در کنار صرفه جویی در هزینه‌ها، با آرامش کامل بتوانیم از زمان بهترین استفاده را ببریم.
تبلیغات

بنابراین برنامه ریزی درست برای سفر یکی از رموز اصلی دستیابی به سفرهای طلایی است. یکی از مهمترین بخش‌های برنامه‌ریزی برای مسافرت این است که قبل از سفر محل اقامت در شهر مورد نظر را مشخص کنیم که بهترین راه برای این کار رزرو آنلاین هتل از طریق یک وب سایت معتبر است .

اما واقعا رزرو هتل به‌صورت آنلاین چه مزایایی دارد‌؟

رزرو هتل و اطلاع از امکانات هتل‌ها نسبت به گذشته ساده‌تر شده است، هم اکنون می‌توانید هتل‌های شهر مقصد خود را قبل از سفر از نظر امکانات و موقعیت مکانی هتل بررسی کرده سپس به رزرو هتل اقدام کنید. پس برای این کار سایتی را انتخاب کنید که دارای امکاناتی نظیر لیست امکانات هتل‌، امکان مقایسه هتل، موقعیت مکانی هتل، جاذبه‌های گردشگری شهر مورد نظر و لیست هتل‌های دارای تخفیف آن شهر باشد.

وب سایت سفرهای طلایی مرجعی کامل برای رزرو هتل با کاربری بسیار ساده جهت بالا بردن اطلاعات سفر و گردشگری، رزرو هتل و دیگر واحدهای اقامتی در کلیه شهر‌های ایران، همچنین خرید بلیط هواپیما، قطار و کشتی‌های تفریحی است. این مجموعه با هدف کم کردن چالش سفرهای داخلی ایران و همچنین استاندارد سازی اصولی هتل‌های ایران ایجاد شده است و همواره می‌کوشد تا با ارائه گزارش‌های متفاوت کارشناسان این صنعت و همچنین استفاده کنندگان عمومی از خدمات این مراکز کمک قابل توجهی به شما دوست عزیز در انتخاب بهترین مجموعه را داشته باشد.

به عنوان مثال می‌توانید به لیست تمام هتل‌های مشهد دسترسی داشته باشید هتل قصر مشهد یا هر هتل دیگر در کشور را فقط با چند کلیک ساده، هتل مورد نظر خود را در مشهد رزرو کنید و درگیر تلفن و ... نشوید‌.

چگونه از سفرهای طلایی اقدام به رزرو هتل کنم؟

  • به سایت سفرهای طلایی مراجعه کنید
  • از طریق نوار جستجوی پایینِ منو، شهر، تاریخ شروع اقامت و مدت زمان اقامت را انتخاب کنید و دکمه جستجو را بزنید
  • از نوار فیلتر سمت راست صفحه، می‌توانید نتایج را وابسته به سلیقه و نیازهای خود فیلتر کنید
  • از میان لیست هتل‌های نمایش داده شده -در میانه‌ی صفحه- روی دکمه رزرو اتاقی که با تعداد نفرات شما هماهنگ‌تر است کلیک کنید
  • در صورتی‌که نیاز به اتاق دیگری دارید روی دکمه «افزودن اتاق دیگر» کلیک کرده و از بین اتاق‌های نمایش داده گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید
  • پس از اطمینان از انتخاب خود با زدن دکمه رزرو نهایی عضو سیستم شده و سپس واچر خود را دریافت کنید.

چرا از سفرهای طلایی هتل خود را رزرو کنم؟

  • سفرهای طلایی اطلاعات کاملی از اماکن اقامتی موجود در سراسر کشور با شیوه‌های نمایشی مختلف، در اختیار شما قرار می‌دهد که این امر باعث بالا رفتن قدرت مقایسه و انتخاب شما خواهد شد.
  • سفرهای طلایی برای اکثر قریب به اتفاق امکان اقامتی، میزانی تخفیف ارایه می‌کند که این امر می‌تواند به کاهش هزینه‌ها یا انتخاب گزینه‌ای بهتر، کمک شایانی کند.
  • سفرهای طلایی دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره (در حالی که اکثر قریب به اتفاق سایت‌ها دارای نماد یک ستاره هستند) از وزارت صنعت معدن و تجارت است که این امر موجب اطمینان از صحت عملکرد ما در تجارت الکترونیک و تاییدیه‌ی نهادهای ذی‌ربط خواهد بود.
  • سفرهای طلایی توسط یک شرکت ثبت شده فعال در زمینه ایرانگردی و مدیریت اماکن اقامتی اداره می‌شود که اطلاعات کامل آن در بخش ارتباط با ما وب‌سایت، در دسترس است و این امر باعث آشنایی بیشتر مجموعه‌ی ما با ساز و کارها، مشکلات و نیازهای کاربران آن است و با توجه به این امر، ارایه‌ی خدمات بهتر صورت خواهد پذیرفت.
  • سفرهای طلایی بستری امن را برای شما ایجاد کرده و کلیه‌ی صفحات وب‌سایت به صورت امن با پروتکل https مشاهده خواهند شد. گواهینامه امنیتی SSL از شرکت فرانسوی خریداری شده که امنیت تبادل اطلاعات کاربران در سایت را تضمین می‌کند، این نشان از اهمیت ما به شما و امنیت‌تان در تمامی مراحل اعم از زمان خرید، پرداخت وجه و در زمان اقامت است.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات