تجربه‌ی لذت بخش المپیک ریو "دنیای جدید" همراه با سایت کاپ

جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
مشعل بازی‌های المپیک ریو 2016 پس از طی کردن مسیری طولانی به برزیل رسیده تا بار دیگر آغازگر رقابت جذاب بیش از ده‌هزار ورزشکار از سراسر جهان در ۲۸ رشته‌ی ورزشی باشد.
تبلیغات

بیست و هفتمین دوره از بازی‌های المپیک از پانزدهم تا سی و یکم مرداد ماه در مدت دو هفته در ریو با شعار زیبای"دنیای جدید" برگزار خواهد شد تا در خلال مسابقات ورزشی اهمیت دوستی میان ملل و وجود دنیایی بهتر برای زندگی را یادآور شود.

پایگاه ورزشی کاپ نیز که در همه‌ی رقابت‌های ورزشی در کنار شما بوده قصد دارد تا با جدید‌ترین اخبار از مسابقات جذاب این دوره از بازی‌های تابستانی ریو و همچنین ویدیوهای تولیدی و تصاویر جالب از ورزشکاران ایرانی و خارجی به شکلی پویا همراه شما باشد. بنابراین این امکان را خواهید داشت تا با بهره‌گیری از تازه‌ترین خبرها، ویدیوهای جذاب و هیجان انگیزترین تصاویر از المپیک ریو، بخشی از بزرگترین رویداد ورزشی جهان باشید.

گزارش‌های تصویری و ویدیوهای اختصاصی و دوبله شده‌ی کاپ را با ما دنبال کنید. از تازه‌ترین اخبار مستقیم یا ترجمه شده‌ی مربوط به ورزشکاران جهان مطلع شوید و نمایندگان ایران را در آخرین و جدیدترین دوره از مسابقات تاریخی المپیک همراهی کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات