«مایتی لبز» چیست ؟

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
«مایتی لبز»  (Mighty Labs)  یک برنامه پیش شتاب‌دهنده برای کارآفرین‌های درحال رشد است که آماده‌اند ایده‌هایشان را به کسب و کارهای پررونق تبدیل کنند.
تبلیغات

چه چیزی در انتظار شماست؟

مایتی لبز درست در قلب برلین، پایتخت کنونی استارتاپهای اروپا با همکاری با کارآفرینان جوان، ایده‌های آنها را به خدمات و محصولاتی قدرتمند تبدیل می‌کند، برای کسب وکارهایشان بازاریابی می‌کند، یک تیم فوق‌العاده در اختیارشان می‌گذارد، مدل کسب و کار طراحی می‌کند و آنها را برای ارائه مناسب جهت جذب سرمایه آماده می‌کند.

این برنامه در حین یادگیری و تولید نمونه‌های اولیه با شبکه سازی مناسب کمک می‌کند تا ایده‌های کارآفرینان به واقعیت تبدیل شوند. به عنوان یک پیش شتابدهنده، مایتی لبز به کارآفرینان کمک می‌کند تا پیش از آنکه سرمایه‌ی اولیه ای را جذب کنند یا به یک شتابدهنده ملحق شوند، قدمهای اولیه‌ی خود را به سوی راه‌اندازی یک کسب و کار نو بردارند. به زبان دیگر مایتی لبز جایی برای تبدیل رویای راه‌اندازی یک کسب و کار موفق به واقعیت است.

در مایتی لبز شرکت‌کنندگان با بهترین راه و روش کارآفرینی در اروپا آشنا خواهند شد، دوره تمرینی فشرده‌ای را پشت سر خواهند گذاشت و با کارآفرینان دیگر تبادل اطلاعات و تجربه خواهند کرد تا پس از برگشت به خانه آماده راه اندازی کسب و کارشان باشند. این دوره مایتی لبز متمرکز بر کارآفرینان حوزه خاورمیانه و شمال آفریقا خواهد بود.

نکاتی درباره برنامه 

این برنامه از دو دوره‌ی ۱۰ روزه تشکیل شده و در بتاهاوس سرزنده‌ترین فضای همکاری (Co-Working Space) در برلین برگزار میشود و یک مرحله منتورینگ آنلاین و فشرده را نیز در برخواهد گرفت. دوره ی اول از ۱۵ تا ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶ یعنی ۲۴ مهر تا ۳ آبان ۱۳۹۵ با تمرکز بر پرورش محصول، طراحی کسب و کار و تبادل ایده‌ها با شرکت کارآفرین هایی از سراسر دنیا برگزار می‌شود. دوره‌ی حضوری دوم از ۱۶ تا ۲۶ ژانویه ۲۰۱۷ مصادف با ۲۷ دی تا ۷ بهمن ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد و بر منتورینگ شخصی و بازاریابی متمرکز خواهد بود. این دوره با یک رویداد خاتمه می‌یابد که در آن به شرکت‌کنندگان فرصت ارائه ایده‌هایشان در مقابل یک گروه بین‌المللی متشکل از فرشتگان سرمایه‌گذار (Angel Investors)، منتورها، افراد تاثیرگذار و حامیان داده می‌شود.

مایتی لبز برای کارآفرینانی که به دنبال راه‌اندازی ابتدایی محصول‌شان هستند، می‌خواهند به یک شتاب‌دهنده ملحق شوند و یا به دنبال جذب سرمایه‌ی اولیه برای پروژه‌های نوپای خود هستند یک برنامه‌ی ایده‌آل به شمار می رود.

برای آشنایی بیشتر با آنچه مایتی‌ لبز در اختیار شما قرار می‌دهد اکیدا توصیه می‌کنیم که ویدیوی زیر را مشاهده نمایید:


حمایت مالی

برای برخی از تیم‌ها تعداد محدودی بورسیه مالی پیش‌بینی شده است، البته افرادی که زودتر ثبت نام کنند شانس بیشتری برای دریافت آنها خواهند داشت. جهت بررسی شرایط لازم برای دریافت حمایت مالی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

برای اطمینان از دریافت یکی از حمایتهای مالی هم اکنون ثبت نام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مایتی لبز مراجعه کنید و برای آخرین اخبار به کانال تلگرام مایتی لبز بپیوندید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات