پروژه ای برای انجام دارید؟ درخواست تان را ثبت کنید و پیشنهاد را دریافت کنید

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
ما رابط تقاضا و اجرا هستیم. در پارسکُدرز (ParsCoders) خریداران درخواست خود را به صورت عمومی یا خصوصی مطرح می‌کنند تا توسط مجریان انجام شود. هر کاری که بتوان در بستر اینترنت انجامش داد.
تبلیغات

کارهایی که در پارسکدرز می‌توانید انجام دهید شامل خدمات زیر است:

  • تایپ و ترجمه
  • طراحی و توسعه وب
  • برنامه نویسی
  • طراحی گرافیکی
  • نویسندگی
  • SEO
  • رفع اشکال و کمک درسی ....

پارسکُدرز بهره‌مند از سیستم گروگذاری وجه پیشرفته است که امنیت مالی طرفین را تضمین می‌کند. در پارسکدرز به کارفرما خریدار و به پیمانکار، مجری یا فریلنسر گفته می‌شود. چندی است که در زبان فارسی کلمه آزادکار به عنوان معادل فریلنسر به‌کار می‌رود.

مزایای سفارش کار (برون سپاری) در پارسکدرز به صورت خلاصه:

  • سفارش در پارسکدرز هم از نظر هزینه و زمان مقرون به صرفه است
  • بهره‌مندی از سیستم گروگذاری وجه
  • تضمین کیفیت با ارائه‌ی ضمانت تخصص از سوی مجریان
  • نمایش سوابق مجریان (فریلنسرها) و انتخابی آگاهانه
  • بهره گیری از خدمات مجریانی از سراسر ایران
  • بیش از ۸ سال سابقه و تجربه
  • داشتن نماد اعتماد دو ستاره و امنیت
  • ارائه سرویس داوری و حل اختلاف

برون سپاری به زبان ساده یعنی اینکه ما بتوانیم انجام کار مد نظر را به شخص یا اشخاصی دیگر واگذار کنیم. به بیان دقیق‌تر هنگامی که یک سازمان برخی از فعالیت‌ها یا فرایندهای کسب و کار خود را به عرضه‌کننده‌ای در بیرون از شرکت یا سازمان خود بسپارد این عمل را برون‌سپاری می‌نامند. پاسکدرز اولین سایت برون سپاری پروژه در ایران است.

سفارش در پارسکدرز هم از نظر هزینه و زمان مقرون به صرفه است

هزینه: به دلیل محیط رقابتی پارسکدرز مجریان مدام در تلاش برای جلب نظر خریدار هستند. به همین دلیل مجریان به شما قیمتی رقابتی را پیشنهاد می‌دهند.

زمان: بستر اینترنت بسیاری از کارها را آسانتر کرده است. در بستر پارسکدرز می‌توانید از خدمات هزاران مجری از سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده کنید.

تعامل: پارسکدرز دارای بستری مناسب برای تبادل پیام است که به طرفین امکان می‌دهد به صورت امن و آنی با یکدیگر در تعامل باشند. این ویژگی یک فایده دیگر در پی دارد و آن قابلیت استناد به پیام‌های تبادل شده است.

واقعیت: ما مدعی نیستیم که کیفیت خدمات پارسکدرز بهترین است. اما رقابت موجود منجر به کیفیت می‌شود. ما با دشواری‌هایی نیز روبرو بوده‌ایم که راه حل دقیقی برایش نداشتیم. اما این موارد ما را با تجربه‌تر کرد و امروز تجربه ما در اختیار شماست.

بهره مندی از سیستم گروگذاری وجه

پول: ما نگرانی‌هایی بابت هدر رفتن پولِ شما را با ارائه سیستم گروگذاری از بین برده‌ایم. وجه پرداختی از طرف شما در گرو سایت می‌ماند و پس از تحویل کار توسط مجری با اختیار شما و به صورت درصدی یا کامل برای ایشان آزاد می‌شود. در پروژه‌های با مبالغ بالاتر از یک میلیون تومان هم قادرید وجه را به صورت درصدی (پیش پرداخت) گروگذاری کنید.

واقعیت: ما تمام چیزهایی که باعث اعتماد شما برای گروگذاری وجه شود را تدارک دیدیم. اما اگر مشکلی رخ داد و پروژه انجام نشد، در صورتی که حق با شما باشد وجه شما را به صورت کامل به شما بازخواهیم گرداند. اگر چنین نبود ما نمی‌توانستیم پس از ۸ سال فعالیت بیش از ۱۲۲۰۰ پروژه موفق را در کارنامه خود ثبت کنیم.

افزایش کیفیت با ارائه‌ی ضمانت تخصص از سوی مجریان

تضمین: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پارسکدرز امکان پیشنهاد درصدی از کل مبلغ توافقی از جانب مجری به شما تحت عنوان ضمانت تخصص است. خریدار می‌تواند برای پروژه خود حداقل ضمانت تخصص مشخص کند، در این پروژه‌ها مجری موظف است حداقل به اندازه مشخص شده توسط خریدار ضمانت تخصص پیشنهاد دهد. مجری می‌تواند برای پروژه‌هایی که خریدار ضمانت تخصص نخواسته است نیز ضمانت تخصص پیشنهاد دهد.

در صورت عدم انجام صحیح کار توسط مجری، وجه ضمانت تخصص پس از کسر کارمزدهای بانکی توسط پارسکدرز ضبط می‌شود.

واقعیت: آیا هنگامی که کار را خارج از پارسکدرز به دیگری می‌سپارید از وی ضمانت می‌گیرید؟ آیا در کافی نت‌ها و سایر شرکت‌ها شرایط لازم برای چانه زنی در این خصوص وجود دارد؟ اما در پارسکدرز چنین فرهنگی نهادینه شده و مجریان مدت‌هاست با این روش اعتماد‌سازی می‌کنند.

نمایش سوابق مجریان (فریلنسرها) و انتخابی آگاهانه

انتخاب آگاهانه: دو صد گفته چون نیم کردار نیست. وقتی که مجری (فریلنسر) به شما پیشنهادی ارائه می‌کند، سوابق اجرایی و پیشین وی در پارسکدرز نیز در اختیار شما خواهد بود.

واقعیت: حاصل چندین سال فعالیت پارسکدرز حضور مجریانی است که سابقه آنها گویاتر از هر چیز است. اما با این حال باز هم ممکن است مشکلاتی رخ دهد. در کارهای دیگری که به افراد آشنا و در خارج از پارسکدرز انجام می‌شود نیز همین مشکلات ممکن است رخ دهد. اما به واسطه‌ی امکانات عرضه شده حل مشکل و جلوگیری از ضرر در پارسکدرز ساده و مطمئن‌تر است.

بهره‌گیری از خدمات حرفه‌ای‌های سراسر ایران

قدرت انتخاب: چند نفر را در بین اطرافیان خود می‌شناسید که قادر به حل مشکل شما باشند؟ آیا افراد متخصص به تعداد کافی در شرکت، منطقه یا شهر شما وجود دارد؟ ممکن است برخی از ما پاسخی برای این سئوالات نداشته باشیم. اینجاست که بهره‌گیری از خدمات پارسکدرز یکی از راه حل‌های پیش‌رو خواهد بود.

واقعیت: در پارسکدرز مجریانی فعال هستند که شاید نتوانیم در دنیای بیرون آن‌ها را یافته و به خدمت بگیریم. شاید مایل نباشیم ماهیت خود را به صورت کامل افشا کنیم. شاید دوست داشته باشیم از قدرت چانه زنی برخوردار باشیم و چندین و چند مورد دیگر...

بیش از 8 سال سابقه و تجربه

تجربه: ما خود فریلنسرهایی بودیم که در بازار جهانی فعالیت می‌کردیم. شرایط به گونه‌ای رقم خورد که در سال 1386 توانستیم اولین بازار کار آنلاین را مبتنی بر مدل فریلنسینگ در ایران پایه‌گذاری کنیم. مسیر را هموار کردیم و خلاقیت خود را به کار گرفتیم. ما نیازها را حس کردیم و پاسخی واقعی برای آن یافتیم. با تجربه شدیم و تا امروز با شما هستیم.

واقعیت: در مسیر رشد خود با دشواری‌هایی روبرو بودیم، آموختیم و پذیرفتیم. عده‌ای را خرسند ساختیم و قادر به رفع مشکل اندکی دیگر نبودیم. اما برآیند آن دشواری‌ها در آمارهای به جای مانده از ما آشکار است. وقتی که باور کردیم باید چابکتر باشیم، یک‌پارچه تلاش شدیم.

ارائه سرویس داوری و حل اختلاف

اختلاف: بروز اختلاف اجتناب ناپذیر است. در اندک مواردی که اختلافی بروز می‌کند پارسکدرز شما را به سمت تیم داوری خود هدایت می‌کند.

واقعیت: آیا ترجیح می‌دهید حل اختلاف توسط یک تیم متخصص انجام شود یا به مراجع قضایی رجوع کنید؟ در پارسکدرز تعاملات شما مکتوب بوده و همین مستندات پایه داوری خواهد بود.

داشتن نماد اعتماد دو ستاره و امنیت

اعتماد: اعتماد به مانند شیشه‌ای صیقلی است که هر گونه مشکلی در آن ترک ایجاد می‌کند. هویت قانونی ما و کسب و کار ما با نماد اعتماد در معرض بررسی است.

واقعیت: هر کسب و کار اینترنتی در ایران موظف است که نماد اعتماد داشته باشد. حال که موظف به انجام این کار شدیم پیشگام شدیم و نماد دو ستاره آن را در سال ۹۱ گرفتیم و بستر سایت را بر مبنای پروتکل امن https و همچنین HTTP2 پی ریزی کردیم.

 

پارسکدرز، مقرون به صرفه‌ترین و اولین بازار کار آنلاین ایران

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات