مودم همراه ZMI

پنج‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
می‌دانیم که هرچقدر از شبکه‌ی دیتای تلفن همراهمان بیشتر استفاده کنیم، شارژ باتری تلفن همراه نیز سریعتر مصرف می‌شود و اگر بخواهیم امکان به اشتراک گذاشتن اینترنت سیم کارت تلفن همراه را هم استفاده کنیم به مراتب شارژ بیشتری استفاده می‌شود. به همین دلیل مودم همراه جیبی برای ازبین بردن نگرانی خالی شدن شارژ تلفن همراه هوشمندتان ابداع شده است.
تبلیغات

تصور کنید که مودم همراه جیبی با دستگاه مفید دیگری به نام پاور بانک ترکیب شود، یعنی شما می توانید از امکانات مودم همراه استفاده کنید و همزمان هم می‌توانید موبایل خود را شارژ کنید و از طرفی برخلاف سایر مودم‌های همراه که نهایتا تا 3000 میلی آمپر ظرفیت باتری دارند شما از یک باتری 7800 میلی آمپری استفاده کنید. چنین امکاناتی فقط در مودم همراه شیائومی با نام ZMi موجود است.

با پاور بانک این دستگاه می‌توانید دستگاه‌های هوشمندتان را در جاهایی که به پریز برق دسترسی ندارید، شارژ کنید. برای استفاده از وای فای، کافی‌ است یک سیم‌کارت دیتا (میکرو سیم‌کارت) وارد دستگاه ZMi کنید. شبکه‌ی اینترنت بطور اتوماتیک شناسایی خواهد شد و می توانید تا 10 دستگاه مختلف را همزمان به وای فای آن متصل کنید و از اینترنت سرعت بالا لذت ببرید. این دستگاه فوق العاده، از شبکه‌ی 3G و 4G ایران پشتیبانی می‌کند و دارای نشانگر آنتن‌دهی و وای فای است. حداکثر سرعت دانلود 120Mbps و حداکثر سرعت آپلودش، 50Mbps است.

مودم شیائومی

ظرفیت نامی دستگاه شگفت‌انگیز ZMi، 7800 میلی آمپر ساعت است و می‌تواند با یک بار شارژ کردن، تا 54 ساعت دوام بیاورد ( طبق اعلام شیائومی ولی ما تا حدود 20 ساعت مداوم با آن کار کردیم). یعنی اگر بخواهید با اتوبوس از شهر ماکو (واقع در شمال غرب ایران) به شهر چابهار (واقع در جنوب شرق ایران) سفر کنید، با یک بار رفت و برگشت، می‌توانید بدون هیچ نگرانی از اینترنت دستگاه ZMi لذت ببرید!

تصور کنید وقتی با تعدادی از دوستانتان به گردش و تفریح رفته‌اید و در حال استراحت هستید و اکثر شما می‌خواهید پس از چند ساعت به تلگرام یا اینستاگرام سری بزنید و یا وبگردی کنید. در این لحظه ZMi به کمک شما می‌آید. 10 نفر می‌توانند بطور هم‌زمان به این دستگاه وصل شوند و از اینترنت پرسرعت نهایت لذت را ببرند. از طرفی، یک نفر از شما می‌تواند تلفن همراه یا تبلت خود را با کابل به ZMi وصل کند تا شارژ شود.

بجای اینکه یک پاوربانک و یک مودم را با خود حمل کنید، تنها یک دستگاه 217 گرمی را با خود به هرجایی که می‌خواهید ببرید و نگران جاگیر بودن و وزن زیاد آن نباشید.شدت جریان خروجی 2.1 آمپری ZMi باعث می‌شود تا دستگاه هوشمندتان سریعتر شارژ شود تا در زمان نیز صرفه‌جویی کنید. شیائومی با طراحی زیبا و منحصربفرد ZMi این بار نیز ثابت کرد که در طراحی چشم‌نواز و خیره‌کننده دست کمی از شرکت اپل ندارد.

راه اندازی مودم همراه ZMI آسان است و براحتی می توانید شبکه را پیکره‌بندی کنید، به دستگاه متصل شوید و آی پی 192.168.21.1 را تایپ نمایید. با وارد کردن کلمه عبور پیش‌فرض zimifi و رمز نوشته شده در داخل مودم همراه به کنترل پنل هدایت خواهید شد و در آنجا می‌توانید پیکره‌بندی را با مطابق نیازتان انجام دهید. برای کنترل بهتر مودم همراه اپ اندروید و IOS مخصوص آن در دسترس است و متاسفانه هنوز نسخه زبان انگلیسی آن منتشر نشده است و طبق قولی که شرکت شیائومی داده است بزودی اپ زبان انگلیسی آن منتشر می شود.

مودم شیائومی

ما مفتخر هستیم که این دستگاه پرکاربرد و محبوب را با قیمت بسیار خوب در فروشگاه اینترنتی چهل بازار به شما عزیزان ارائه دهیم.

پایان رپورتاژآگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات