معرفی میز و صندلی‌های گیمینگ DXRACER

شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
ستون فقرات، محور اصلی در بدن هر شخصی است و استحکام بدن را شامل می‌شود. ستون فقرات با نوع قرار گرفتن و قوس‌های خود و به کمک مهره‌هایش می‌تواند وزن کل بدن را تحمل کند. یکی از رایج ترین امراض در بین افراد و مخصوصا شاغلین کمر درد و گردن درد است. گردن درد و کمر درد علت‌های مختلفی دارد و یکی از شایع‌ترین علل آن بد نشستن برای مدت طولانی در محیط‌کار است.
تبلیغات

این موضوع یکی از مهم‌ترین مسائلی بود تا گروه مهندسین تخت جمشید را به فکر بیندازد تا یک محصول استاندارد و شناخته شده امریکایی را وارد کرده و دراختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد .

تاریخچه

در سال ۱۹۹۹، شرکت DXRACER به‌عنوان تولیدکننده صندلی اتومبیل و صندلی اتومبیل‌های مسابقه‌ای فعالیت خود را آغاز کرد. سپس در سال ۲۰۰۳ با همکاری شرکت Jiangyin ،Dexin Auto Parts Chair تولید صندلی و لوازم جانبی در صنعت مبلمان اداری و خانگی را براساس صندلی اتومبیل، آغاز کرد. در سال 2008 این کمپانی تولید صندلی گیمینگ را با ساخت صندلی با قاب فولادی کامل شروع کرد. در سال 2012 نیز براساس صندلی اتومبیل های F1 صندلی های گیمینگ را به بازار عرضه کرد.

محصولات DXRACER شامل صندلی‌های گیمینگ، صندلی‌های کنسول‌های بازی، صندلی‌های عناوین شبیه‌سازی و لوازم جانبی است.

صندلی گیمینگ

­­

صندلی های گیمینگ DXRACER

شرکت DXRacer تولیدکننده صندلی ارگونومیک گیمینگ و صندلی اداری با اصول استاندارد و عرضه کننده لوازم جانبی استکه برخی از لوازم جانبی این کمپانی شامل پد ماوس، پد صفحه‌کلید، نگهدارنده تبلت، جایگاه پا است.

محصولات DXRacer بیشتر برای گیمرها مناسب و پرکاربرد است و محبوبیت خاصی در بین گیمرها دارد.

صندلی های گیمینگ DXRACER از لحاظ شکل ظاهری دارای طراحی شیک و لاکچری و مشتری پسندی است.

و صندلی گیمینگ برند DXRACER در رنگ بندی تنوع زیادی دارد و گیمرها با هر سلیقه ای که باشند می‌توانند صندلی مورد نظر خود را از بین محصولات برند DXRACER انتخاب نمایند .

با توجه به اینکه اکثر جمعیت کشور متشکل از جوانان است و تعداد بسیار زیادی کاربر حرفه ای, گیمر و کسانی که کیفیت و راحتی را ملاک قرار میدهند وجود دارد باعث شد که گروه مهندسین تخت جمشید که بیش از 15 سال در زمینه محصولات IT فعالیت دارند برای پرکردن این فضای خالی در محیط حرفه ای کاربران دست به اقدام بزنند و پس از تحقیقات بسیار در این زمینه گروه مهندسین تخت جمشید یکی از بهترین برند های رایج در دنیا را انتخاب کرد و نمایندگی انحصاری صندلی های DXRacer را از آن خود ساخت .

پس از کلیک روی لینک زیر می‌توانید نام گروه مهندسین تخت جمشید را در بین نمایندگان محصولات DXRacerمشاهده کنید:

صندلی گیمینگ

دلایل انتخاب صندلی مخصوص بازی و اداری: DXRACER

صندلیDXRACERدارای بهره‌ وری چشم گیر و ارگونومی مناسب بوده و برای استفاده در ساعات طولانی گزینه ی مناسبی است. با توجه به مطالبی که گفته شد موضوع ارگونومی در صندلی هایDXRACERبسیار پر اهمیت است و برای سلامتی افراد یک مزیت بزرگ به حساب میآید. اگر برای ساعات طولانی در حالت سکون قرار داشته باشید بدن تان را خسته می‌کنید بنابراین بهتر است از یک صندلی مناسب استفاده کنید تا گذر زمان را متوجه نشوید.

چهار سری صندلی گیمینگ به نام های D, F, K و R وجود دارد که قاب آن‌ها فولادی با سیستم هیدرولیک است. دراین نوع از صندلی‌ها می‌توان به محلی برای تکیه‌گاه سر، مکانیزم برگشت به عقب با شیب اشاره داشت.

DXRACERدر زمینه صندلی های اداری دارای سری کلاسیک در مدل و طرح‌های مختلف است. این نوع صندلی‌ها طراحی اتومبیل‌هایی مسابقه‌ای داشته اما از ساختاری اداری برخوردارند.

یک صندلی گیمینگ مناسب به افراد اجازه می‌دهد تا مدت زمان طولانی را به صورت راحت و ارگونومیک بنشینند. به عبارت دقیق‌تر افراد جریان خون بهتری در بدن خود خواهند داشت و همین امر موجب می‌شود تا عضلات آن‌ها همیشه سلامت باقی بماند و دچار گرفتگی نشود. صندلی گیمینگ DXRACERنیز از این موضوع مستثنی نبوده و با بالشتک هایی در قسمت گردن و کمر در کنار ساختار ارگونومیک سلامتی عضلانی افراد را در نشستن طولانی تضمین می‌کند. به‌طور کلی باید بیان داشت یک صندلی کامپیوتر بایستی برای دراز مدت بدن شما را سالم نگهدارد. اگر یک صندلی چنین موضوعی را به خوبی انجام دهد شما آن وقت احساس آرامش و راحتی خواهید داشت. گفتنیست اگر صندلی گیمینگ شما مناسب نباشد می‌تواند برعملکردتان هنگام بازی تأثیر منفی بگذارد.

موارد مهم برای خرید صندلی گیمینگ (صندلی ارگونومیک)

شما اگر جز گیمرهای هاردکور هستید بنابراین باید یک صندلی گیمینگ مناسب (صندلی ارگونومیک) را تهیه کنید زیرا مدت زمان طولانی نشستن درمقابل PC یا کنسول می‌تواند آسیبی جدی به بدنتان وارد کند.

در صورتی که صندلی شما صندلی گیمینگ (صندلی حرفه‌ای) نیست با وضعیت بدی روبه‌رو هستید!

اگریک صندلی گیمینگ مناسب (صندلی ارگونومیک) داشته باشید، تجربه بازی شما نیز کاملاً جدید و فوق‌العاده خواهد بود. برخی از صندلی‌ها اگرچه ظاهرجذابی دارند اما یک صندلی مناسب به شمار نمی‌روند.

براساس تحقیقات انجام گرفته در سال۲۰۱۴، افرادی که سنشان ۱۳ سال بوده به‌طور متوسط 6.3 ساعت در هفته مشغول بازی هستند. البته گیمرهای هاردکور مدت زمان بیشتری را صرف اجرای بازی می‌کنند. ما نیز در هفته بین ۴ الی۶ ساعت مشغول بازی هستیم که مناسب تلقی می‌شود.

آیا شما می‌خواهید در طی چند ساعت اجرای بازی، صندلی نامناسب داشته باشید که خستگی به‌دنبال دارد، مشخص است خیر، گیمرها به صندلی گیمینگ (صندلی حرفه‌ای) مناسبی نیازمند هستند تا با گذشت چندین ساعت هیچ احساس کوفتگی در کار نباشد. اگر شما بودجه کمی دارید و می‌خواهید صندلی گیمینگ مناسبی تهیه کنید قطعاً مورد مناسبی نخواهید یافت و باید هزینه بیشتری را تقبل کنید. با پرداخت مبلغی بیشتر صندلی را خریداری کنید که در کنار ظاهری جذاب، راحتی و آرامش بسیاری برای شما به‌دنبال خواهد داشت.

صندلی گیمینگ

گروه مهندسین تخت جمشید به‌عنوان نماینده رسمی کمپانی DXRACER در ایران این صندلی‌ها را عرضه و گارانتی می‌کند، جهت تهیه محصولات می‌توانید به صورت آنلاین در سایت www.takht-jamshid.com اقدام کنید و برای تست و مشاهده به صورت حضوری از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر در شو روم گروه مهندسین تخت جمشید می‌توانید تشریف ببرید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات