در بومیم کارهای خود را بصورت آنلاین انجام و تحویل بگیرید!

یک‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
بومیم محل برون سپاری کارها است. یعنی کارهایی را که می‌توان بصورت آنلاین انجام و تحویل داد را در بومیم به فریلنسرها (افراد متخصص) واگذار کنید و پس از تحویل کار هزینه انجام را به فریلنسر پرداخت کنید.
تبلیغات

 در بومیم شما قادر خواهید بود که نیروی کاری خود را بصورت آنلاین استخدام کنید و آنها را برای مدت زمانی که نیاز دارید بکار بگیرید و این یعنی کاهش چشمگیر هزینه‌ها و صرفه جویی در زمان.

چه نوع کارهایی در بومیم انجام می‌شوند؟

هر نوع کاری که بتوان بصورت آنلاین انجام و تحویل داده شود؛ مانند طراحی، برنامه نویسی، ترجمه، حسابداری، نویسندگی، بازاریابی و کلی کارهای دیگر که امکان واگذاری و تحویل کار بصورت آنلاین وجود داشته باشد.

بومیم

کارها چگونه انجام می شوند؟

گام اول (ایجاد پروژه جدید): فرم ایجاد پروژه را پر کنید، توضیح دهید چه کاری باید برای شما انجام شود. بودجه و مهارت‌های مورد نیاز برای انجام پروژه را انتخاب کنید.

گام دوم (انتخاب بهترین پیشنهاد): بلافاصله پیمانکاران (فریلنسرها) پیشنهادات خود را برای انجام پروژه ارسال می‌کنند. رتبه، پروفایل و نمونه کارهای آنها را مشاهده و بهترین پیشنهاد را انتخاب کنید.

گام سوم (پرداخت پس از دریافت کار): پس از انتخاب فریلنسر از طریق سیستم پرداخت امن، پرداخت را انجام دهید و پس از دریافت پروژه و رضایت از کار، پرداخت را برای فریلنسر آزاد کنید.

پرداخت چطور کار می‌کند؟

تمامی پرداخت‌ها در بومیم از طریق روش پرداخت مطمئنی به‌نام پرداخت امن، انجام می‌شوند به این معنی که مبلغی را در هر مرحله روند انجام و دریافت کار در بومیم معلق می‌کنید و با صلاحدید خود، مبلغی را برای فریلنسر واریز می‌کنید و اگر مشکلی در روند انجام کار پیش بیاید، شما می‌توانید از طریق ایجاد اختلاف، برای پس گرفتن مبلغی که در بومیم پرداخت کرده بودید اقدام کنید.

بطور کل این روش پرداخت (پرداخت امن)، اطمینان پرداخت پروژه را برای فریلنسر بالا می‌برد و برای شما این اطمینان را فراهم می‌آورد که تا زمانی که پروژه را تحویل نگرفته‌اید یا از انجام کار رضایت ندارید، پرداخت را برای فریلنسر آزاد نمی‌کنید.

فریلنسرها بخوانند!

در صورتی که تخصصی دارید و مایل به کسب درآمد از تخصص خود هستید، می‌توانید در بومیم ثبت نام کرده و پروفایل خود را تکمیل کنید و به عنوان فریلنسر فعالیت کنید. روزانه کارهای جدیدی توسط کارفرمایان در بومیم ثبت می‌شوند که شما می‌توانید پیشنهاد خود را برای انجام ارسال کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات