با کمترین هزینه لینوکس و میکروتیک را یاد بگیریم، مدرک رسمی دریافت کنیم

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
یکی از نکات بسیار مهم در دنیای همیشه در حال تغییر امروز، کسب تخصص و بروز بودن است. اما با زمان محدودی که این روزها مشکل اصلی همه ماست، گذراندن دوره‌های تخصصی برای ارتقا مهارت و درنتیجه داشتن شغلی بهتر، دشوار است. ولی آموزش مجازی Gotoclass  این فرصت را برای شما فراهم آورده تا هر جا و هر زمان، با کمترین هزینه دوره‌های تخصصی را طی کنید و مدرک رسمی  دریافت کنید.
تبلیغات

کمپین بهاره با هدف رفع نیازهای  آموزشی شما دانشجویان در حوزه IT تعریف شده است، که می‌توانید با ثبت نام در هر کدام از آنها مهارت‌های تان را ارتقا ببخشید.

 میکروتیک یاد بگیریم و مدرک بین المللی دریافت کنیم

دوره آموزشی MTCNA اولین سطح دوره‌های آموزشی میکروتیک است که دانشجویان با مفاهیم پایه به طور کامل و سایر مباحث دوره‌های بالاتر به طور جزئی آشنا می شوند. در پایان دوره آموزشی MTCNA دانشجویان قادر به اتصال و تنظیم IP برروی میکروتیک، راه اندازی Routing، DHCP، DNS، Wireless، Hotspot، انواع Tunnel، Firewall و ... خواهند بود.

شما می توانید علاوه بر این که با کمترین هزینه و صرف زمان کم این دوره را سپری کنید، در صورتی که تمایل داشته باشید در محل موسسه با سپری کردن آزمون حضوری، مدرک بین المللی نیز دریافت کنید. شایان ذکر است استاد دوره، از اساتید رسمی بین المللی MTCNA است.

ارژنگ

 ورود به دنیای مدیریت سرور های لینوکس با LPIC

دوره LPIC 1، اولین دوره از سری دوره‌های موسسه LPI جهت یادگیری سیستم عامل لینوکس و اپلیکیشن‌های پرکاربرد مرتبط به این سیستم عامل است. در این دوره به طور کلی بر مباحثی چون وظایف مدیریتی، نصب و راه اندازی، کار با خط فرمان لینوکس و تنظیم این سیستم عامل، نصب و استفاده از نرم افزارهای پرکاربرد، امکانات اولیه مورد نیاز در این سیستم عامل و تنظیمات اولیه شبکه تحت این سیستم عامل، پرداخته می شود. البته لازم به ذکر است که شما علاقه‌مندان گرامی به شرکت در این دوره، مباحث پایه‌ای لینوکس را فارغ از توزیع‌های مختلف آن چون RedHat و Debian و دیگر توزیع‌های رایج، خواهید آموخت و در انتها می توانید با اکثر این توزیع ها به خوبی کار کنید.

دوره LPIC در بستر آموزش مجازی ارژنگ، یکی از پرطرف‌دارترین دوره‌های این مجموعه است که به دلیل درخواست‌های همیشگی، در بسته‌ی آموزشی بهار نیز برای دانشجویان فراهم شده است.

ارژنگ

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات