علاالدین شارژ، یک غول همه کاره !

شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
خیلی از شما حتما داستان معروف غول چراغ جادو رو شنیده اید، یه غول افسانه‌ای مهیب که از دل چراغ علاالدین بیرون می‌آید و به آرزوهای شما گوش می دهد، شما ارباب آن می شدید و غول بلافاصله آرزوهای شما رو برآورده می‌کرد. یادتان هست ؟! ...اگر الان به شمابگوییم همان چراغ و همان غول مهیب جادویی قراراست  داخل یک برنامه‌ی کارکردی گوشی همراه، و از دل آن برنامه به آرزوهای شما گوش دهد چه فکری می‌کنید؟ نه! این‌بار اصلا صحبت از افسانه وقصه نیست.
تبلیغات

امروز این برنامه را روی گوشی اندروید نصب کردم، اسمش علاالدین شارژ است، می‌توانم به جرات بگویم بین تمامی برنامه‌هایی که از سرویس USSD  برای انجام خدمات شارژ سیم کارت و موارد مشابه استفاده می‌کنم، این برنامه  جامع ترو راحت تراست ... ممکنه بپرسید چرا ؟  من هم باید دلیل قانع کننده‌ای بیاورم ... خوب ، اگر از سیستم غول جادویی حرف گوش کن! تو بخش آرزو کن اپلیکیشن بگذریم، همان بخشی که می‌تواند به صورت صوتی سیم کارتتان راشارژ کندو سایر خدمات اپراتورها رابرای‌تان انجام بدهد ... باز هم این اپلیکیشن سرشار از شگفتی است! ... اصلا همین که یک دنیا خدمات متنوع به جای دو سه تا اپ داخل یه اپلیکیشن خودمونی جمع شده جای دست مریزاد دارد..... یک به یک خدمات این غول عجیب علاالدینی رابرای شما باز گو می‌کنم و قضاوت با خودتان است! با علاالدین به آسانی می توانید خرید بسته‌های اینترنت را انجام بدهید و همچنین خرید بسته‌های پیام کوتاه، به اضافه‌ی گزارش مانده حساب تمامی این خدمات را... مثلا ببینید چه قدر از بسته‌های اینترنتی یا پیام کوتاه‌ باقی مانده است! ...

با علاالدین می‌توانید تمامی قبض‌های شهری، موبایل و خدمات تامین اجتماعی را به راحتی پرداخت کنید، آن هم به دو روش هم با بارکد خوان و هم با نوشتن شناسه قبض ... علاوه بر همه اینها با علاالدین می‌توانید استعلام خلافی خودرو بگیرد + استعلام نمره منفی گواهی نامه و سایر خدمات پلیس +10، جالب این است که این استعلام را می‌توانید در زمان دلخواه طی ۲۴ ساعت شبانه روز انجام بدهید، غول علاالدین  برنامه همه کاره‌ای است که تهیه شارژ ایرانسل و شارژ همراه اول، کاری بسیار آسان برایش است. این غول قراراست یک سری جوایز به صاحبانش بدهد ... حالا اینکه این جوایز چی هستند و غول علاالدین چه در سر دارد! بماند برای بعد ... اصلا خودتان برنامه را رایگان از این آدرس نصب کنید و همه‌ی ادعاهای بزرگ و کوچک بنده را به چشم ببینید، اصلا کار سختی نیست.     

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات