مشکل بیکاری به دلیل نداشتن مهارت برای همیشه حل شد

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
بیکاری یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اجتماعی در همه کشورها است. در بسیاری کشورها از جمله ایران، جوانان فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه‌ها با مدارک گوناگون با مشکل نیافتن شغل متناسب با مدرک تحصیلی خود روبه‌رو هستند. از طرفی کارفرمایان و کارآفرینان نیز همواره از نبود نیروی کار توانمند در جامعه ابراز نارضایتی می‌کنند.
تبلیغات

ریشه تمام این مشکلات، نبود مهارت لازم در نیروی کار جامعه است. برای حل این مشکل موسسات آموزشی تحت عناوین متفاوت در شهرها آغاز به کار کرده‌ و با آموزش مهارت‌های مختلف به افراد، آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنند. متاسفانه گذراندن دوره‌های آموزشی در این موسسات افراد را با مشکلاتی از قبیل موارد زیر روبه‌رو می‌کند:

  • نیاز به حضور فیزیکی در محل آموزش
  • عدم وجود آموزشی خاص در همه آموزشگاه‌ها
  • صرف هزینه‌های بالا به منظور ثبت‌نام در دوره‌ها
  • محدود بودن انتخاب‌ها در دوره‌های آموزشی و اساتید آن‌ها
  • مشخص نبودن کیفیت آموزش برای افراد قبل از ثبت‌نام
  • صرف زمان زیاد به منظور رفت و آمد

اما این مشکلات با توسعه تکنولوژی و توسط سامانه‌های آموزش الکترونیکی در جهان به کلی برطرف شده‌ است. در ایران نیز به تازگی سامانه آموزش الکترونیکی وداس، با تمرکز بر آموزش‌های مهارت محور در طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌ها آغاز به کار کرده است. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت (‌www.vedas.ir)، از میان تعداد زیادی دوره‌های آموزشی موجود در سامانه، دوره‌ی مورد نیاز خود را انتخاب و با پرداخت کمترین قیمت‌ ممکن خریداری کنید. همچنین می‌توانید از تعداد زیادی دوره‌ی رایگان موجود در وداس بهره‌مند شوید.

 کسب درآمد از وداس

هر کسی از هر نقطه‌ای از کشور می‌تواند از طریق وداس کسب درآمد کند. از آنجا که وداس بازار آموزش الکترونیکی است، افراد در صورت داشتن مهارت، می‌توانند مهارت خود را در قالب یکی از فرمت‌های ویدئو، صوت، کتاب و بسته‌ی‌ آموزشی از طریق وداس به فروش برسانند. دوره‌های قابل ارائه در وداس در حال حاضر می‌توانند در یکی از دسته‌بندی‌های نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، سلامت و تغذیه، هنر زندگی و توسعه فردی، دبیرستان و کنکور، هنر و خلاقیت، مدیریت و کسب‌وکار قرار گیرند. برای گرفتن راهنمایی از کارشناسان پروژه وداس، تماس بگیرید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات