چیلیوری وب‌سایت سفارش آنلاین غذا

شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
سبک زندگی ما این روزها نشان می‌دهد برای امورات روتین و معمولی‌مان به راه‌حل‌های جدیدی هم نیاز داریم. مثال‌های زیادی برایش وجود دارد، اما یکی از جدیدترین‌هایش وب‌سایت‌های سفارش آنلاین غذا هستند.
تبلیغات

تازه‌ترین وب‌سایت سفارش آنلاین غذا در ایران www.chilivery.com  است که به وجود آمده تا سفارش غذا را راحت‌تر و سریع‌تر از همیشه کند.

وب‌سایت چیلیوری دات‌کام، با سرویس سفارش آنلاین غذا از رستوران‌های هر شهر، در نخستین گام مجموعه‌ای از بهترین و مناسب‌ترین رستوران‌های تهران را کنار هم آورده و کاربران چیلیوری می‌توانند با جستجو بر اساس نام محله‌شان، لیست رستوران‌هایی را که در آن منطقه امکان ارسال غذا دارند ببینند. انتخاب غذای موردعلاقه با منوی کامل شامل تصویر و توضیحات و قیمت کار را ساده‌تر کرده است. بعد از انتخاب غذا، آدرس‌تان را می‌دهید و تمام. روش پرداخت هم به خود شما بستگی دارد؛ یا در محل خودتان به صورت نقدی پرداخت می‌کنید یا موقع ثبت سفارش به صورت آنلاین پرداختش را هم انجام داده‌اید.

به طور معمول درصد زیادی از مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی علاقه‌مند هستند بابت سرویس‌شان به صورت آنلاین پرداخت انجام دهند.

بابت هر سفارش مشتریان چیلیوری دو تا sms دریافت می‌کنند: اولی زمان ثبت سفارش که نشان‌دهنده‌ی تایید آن سفارش و اعلام زمانی است که غذا به دست مشتری می‌رسد و دومی بابت نظرخواهی در مورد رستورانی که غذا را سفارش داده‌اند.

چیلیوری‌ به این امتیازدهی و مشخص‌کردن اعتبار رستوران‌ها توسط مشتریان بسیار پایبند است و با روش‌های گوناگون شما را تشویق می‌کند که نظرتان را در مورد غذا و رستوران بنویسید. با این‌که غذا در رستوران آماده شده و آن‌ها نقشی در کیفیت و طعمش ندارند؛ اما بی شک می‌توانند به عنوان بهترین رابط بین مشتری و رستوران این نظرات را با اولویت بالایی پی‌گیری کنند. چون چیزی که اهمیت دارد رضایت مشتری‌ است که از طریق چیلیوری غذایش را سفارش داده.

اگر شما زیاد از بیرون غذا سفارش می‌دهید، چیلیوری دو تا راه حل خیلی خوب برای‌تان دارد:

  • سفارش آنلاین و تحویل غذا در محل

می‌توانید غذای‌تان را به صورت آنلاین سفارش داده و حتی هزینه‌اش را هم پرداخت کنید و در محل رستوران تحویل بگیرید. گزینه‌ای مناسب برای کسانی که می‌خواهند سر راه منزل یا محل کار غذای‌شان را دریافت کنند. این‌طوری دیگر در رستوران هم معطل نخواهید شد.

  • شارژ کیف پول شما در چیلیوری

اگر قرار است هر روز غذا سفارش دهید، چرا یک بار برای تمام هفته – یا بیشتر – کیف پول‌تان را شارژ نکنید و با هر بار سفارش، هزینه‌اش از کیف پول‌تان کسر نشود؟ هم یک مرحله‌ی بانک را دور زدید و کارتان با سرعت بیشتری پیش رفته و هم از مزیت‌ها و تخفیف‌های شارژ کیف پول چیلیوری استفاده کرده‌اید.

چیلیوری می‌خواهد کیفیت سفارش غذا در ایران را تغییر دهد، به همین خاطر مهم‌ترین چیزی که برایش اهمیت دارد خواسته‌های مشتریان است. چیلیوری به صورت روزانه، پیشنهادهایی را در حالت ویژه قرار می‌دهد که با کم‌ترین قیمت ممکن و تخفیف‌های عالی علاوه بر این‌که کار انتخاب را برای مشتری ساده‌تر می‌کنند، نگران بودجه و پولی هستند که شما باید روزانه به خاطر غذای بیرون بپردازید. انتخابی به صرفه و سریع برای کارمندان و دانشجویان؛ فقط باید رستوران نزدیک‌شان را انتخاب کنند.

چیلیوری در همین مدت زمان کوتاهی که در بازار تجارت الکترونیک ایران به وجود آمده به مخاطبانش نشان داده که هم مسئولیت‌های اجتماعی‌اش را می‌پذیرد و هم می‌خواهد با منابع و ارتباطاتی که در اختیار دارد، قدمی در راستای لذت زندگی با کیفیت بردارد. به همین خاطر مجله آنلاین چیلیوری پلاس به وجود آمده که پر از مطالب کاربردی، مفید، خوشمزه و هوس‌برانگیز برای مخاطبان علاقه‌مند است. یا اگر دنبال‌شان کنید متوجه می‌شوید که کمپین‌های فصلی‌شان در مورد مراقبت از زمین (کمپین دوستی با زمین)، چالش کم بخور و همیشه بخور برای داشتن زندگی بهتر و سالم‌تر و حتی استیکرهای بامزه‌ای است که برای بیان احساسات با نشانه‌های خوشمزه به وجود آمده‌اند.

چیلیوری در پاسخ به این‌که چرا باید برای سفارش غذا آن‌ها را انتخاب کرد، می‌گویند: چون سریع و ساده هستیم، بهترین قیمت‌ها را داریم و با ما بیشتر خوش می‌گذرد.

برای این‌که این سرویس را با چیلیوری تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم کد تخفیف ویژه ۱۰ هزار تومانی چیلیوری برای مخاطبان زومیت را از دست ندهید. کد تخفیف: ZOOM5CH

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات