برای اولین بار می توانیم انتخاب کنیم: کنترل زمان و محتوا در دستان شما

شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
از دیرباز رویای کنترل کردن محتوای تلویزیون در ذهن بینندگان بوده است و خوشبختانه امروزه نه‌تنها این رویا برای همگان محقق شده، بلکه به یک نیاز بدل شده است. تلویزیون‌های اینترنتی آمده‌اند تا انتخاب و کنترل را به کاربر بسپارند.
تبلیغات

زمستان سال گذشته ۵ شرکت مجوز IPTV را از سازمان صدا و سیما دریافت کردند که در این میان شرکت باران تلکام با نام تجاری آیو سریع‌تر از بقیه محصول خود را عرضه کرد.

آیو سرویس پخش فیلم، موسیقی و برنامه های تلویزیونی است. با استفاده از آیو شما می‌توانید به محتوای دلخواه خود در هر زمان و هر مکان دسترسی داشته باشید.

هم اکنون اپلیکیشن آیو ازطریق گوگل پلی، کافه بازار و سایر برنامه‌های فروشگاهی دردسترس است و به‌زودی برنامه‌ی iOS آیو هم دردسترس عموم قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند ازطریق سایت aionet.ir حساب کاربری خود را ثبت نمایند .

با آیو به آرشیو صدا و سیما و تعداد زیادی فیلم و سریال و انیمیشن سرگرم‌کننده دسترسی دارید و کافی است اراده کنید چه برنامه‌ای را چه زمانی ببینید. در آینده‌ی نزدیک سرویس‌های ارزش افزوده و دسترسی به محتوای آموزشی و سرگرمی و بازی‌های آنلاین نیز دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این شرکت کمپین اطلاع‌رسانی محصول خود را از ۲۸ اسفند ماه ۹۴ آغاز کرده و پیشنهادهای جذابی به کاربران اختصاص داده است. به‌عنوان مثال کاربران می‌توانند به صورت آزمایشی ۳ ماه از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنند. کاربرانی که ثبت‌نام می‌کنند در قرعه‌کشی روزانه یک تبلت سامسونگ، هر هفته یک گوشی اس 7 سامسونگ و در پایان کمپین نیز یک تلویزیون ۶۰ اینچ سامسونگ شرکت داده خواهند شد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات