نوروز 95، فرصتی طلایی برای کسب دانش در برترین آموزشگاه آی تی کشور

شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در مراسم هفتمین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران که روز شنبه پانزده اسفند ماه 94 در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد، آموزشگاه کندو موفق به دریافت هفتمین ستاره‌ی فناوری به‌عنوان برترین آموزشگاه IT  کشور شد.
تبلیغات

جشنواره ستاره‌های فناوری ایران بزرگترین رویداد در حوزه فناوری کشور است که هرساله با انجام نظرسنجی و بررسی مدارک، سوابق و فعالیت‌های شرکت‌های فعال در حوزه‌ی آی تی به برترین‌ها در زمینه‌های مختلف نشان ویژه‌ای را اهدا می‌کند که امسال نیز نشان زرین ستاره فناوری ایران در زمینه آموزش توسط ریاست سازمان فناوری اطلاعات ایران، مهندس جهانگرد، به آموزشگاه مهندسی کندو اهدا گردید.

تیم مدیریت کندو با کسب چهارمین ستاره در بین موسسات آموزشی از حیث دریافت این جایزه رکورد دار است.

علاقه‌مندان به مباحث کامپیوتری و فناوری انسان‌های باهوش و کنجکاوی هستند! و جالب است که بدانید کنجکاوی در زمینه شبکه و امنیت شبکه شروع شگفت انگیزی برای رسیدن به منبع درآمد و شغلی بسیار عالی برای کسانی بوده که کنجکاوی‌شان را درباره شبکه‌های کامپیوتری ادامه داده و توانسته‌اند مطالب زیادی در این زمینه آموخته و این مهارت را کسب کنند!

انسان‌های باهوش و موفق معمولا سعی می‌کنند نیازهای حیاتی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف را شناسایی کرده و با کسب مهارت کافی در آن زمینه شانس خود را در جهت کسب موقعیت شغلی مورد نظر افزایش دهند.

شرکتی که کامپیوترهای خود را به وسیله شبکه بهم متصل می‌کنند به مرور به خدمات دیگری نیز نیازمند خواهد شد! این شرکت‌ها نیاز به متخصصی خواهند داشت که بتواند این شبکه را پشتیبانی کرده و در صورت بروز هر مشکلی در اسرع وقت آن را برطرف کند.

وقتی این کامپیوترها به اینترنت وصل شوند این شبکه داخلی به بزرگ‌ترین شبکه جهانی یعنی اینترنت متصل شده و نیاز و دغدغه جدیدی به نام امنیت شبکه ایجاد می‌شود! این شرکت‌ها به نیروی متخصصی نیاز خواهند داشت که علاوه بر توانایی رفع مشکلات شبکه بتواند امنیت اطلاعات و داده‌هایی که در این شبکه به اشتراک گذاشته شده را تامین کند!

همین نیازی که شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف در زمینه مدیریت و انجام بهینه فعالیت‌های خود دارند باعث شده رشته و مهارت‌های مرتبط با شبکه و امنیت شبکه بیشترین و بهترین بازار کار را در سال‌های اخیر داشته باشد! بر اساس آمارهای رسمی، در سال‌های اخیر متخصصان شبکه بیشترین درآمد و استخدام را نسبت به بقیه رشته‌ها داشته‌اند.

آموزشگاه کندو (برنده عنوان برترین آموزشگاه فناوری کشور) کلاس‌های متعددی در زمینه دوره‌های شبکه و امنیت شبکه در تمامی ایام سال برگزار می‌کند و با داشتن اساتید مجرب و همچنین لابراتورهای آموزشی مجهز توانسته مهارت‌های ارزشمند شبکه را به بسیاری از علاقه‌مندان و جوانانی که دغدغه اشتغال داشته‌اند ارائه کند به نحوی که امروزه تعداد زیادی از متخصصان شببکه در شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی دانش آموخته این آموزشگاه هستند.

آموزشگاه کندو به دلیل ارتباط بسیار خوبی که با سازمان‌های مختلف دارد توانسته با تاسیس دپارتمانی فعال شرایطی را فراهم کند که تمامی فارغ التحصیلان دوره‌ها به صنایع، شرکت‌ها و سازمان‌های متقاضی نیروی متخصص شبکه معرفی شوند.

وظیفه پرسنل این دپارتمان صرفا انجام فعالیت های اختصاصی در جهت معرفی دانش آموختگان کندو به شرکت های جویای نیروی کار متخصص و همچنین ارائه و اطلاع رسانی موقعیت های شغلی مناسب به فارغ التحصیلان رشته های مرتبط از طریق ارسال پیامک ، ایمیل و همچنین تماس تلفنی است.

کمپ های نوروز 1395

آموزشگاه مهندسی کندو در سال 1390 با توجه به نیاز قسمت عمده‌ای از فراگیران و متقاضیان، برای اولین بار در ایران اقدام به برگزاری کمپ‌های فشرده نوروزی کرده است که با توجه به استقبال بی‌نظیر فراگیران، این روند در 5 سال گذشته ادامه یافت و امسال نیز با طیف کاملی از دوره‌های تخصصی آی تی آماده‌ی پذیرایی از علاقه‌مندان در نوروز 95 است.

این کمپ‌های فشرده در دو بازه زمانی نیمه اول و نیمه دوم تعطیلات نوروز برنامه ریزی شده است تا علاقه‌مندان بتوانند با انتخاب یکی از این دو بازه زمانی، از نیمه دیگر تعطیلات، از تعطیلات نوروز برای استراحت یا سفر برنامه‌ریزی کنند.

این کمپ‌ها بهترین فرصت برای علاقه‌مندانی است که در طول سال به جهت محدودیت زمانی و مکانی امکان گذراندن دوره مورد نیاز را ندارند.

از دیگر مزایای این کمپ‌ها می‌توان به پیوستگی و اثربخشی بیشتر دوره‌ها، فراغت ذهنی دانشجویان و افراد شاغل در ایام نوروز و همچنین سهولت ایاب و ذهاب و اقامت در شهر تهران است.

پایان رپورتاژ آگهی /

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات