نصب 25000 نسخه از برنامه تخفیفان در دو هفته؛ اپلیکیشن منتخب جشنواره وب و کافه بازار

شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تخفیفان، بزرگترین وب سایت تخفیف گروهی ایران، اپلیکیشن خود را همزمان برای کاربران اندروید و IOS منتشر کرد. اپلیکیشن رایگان تخفیفان ارائه کننده بیش از ۸۰۰ پیشنهاد تخفیف دار در ۹ دسته مختلف است، که تخفیف های بین ۵۰ تا ۹۸ درصدی ارائه می دهد. ارائه اپلیکیشن تخفیفان، پس از بروزرسانی وب سایت، دومین اقدام مهم تخفیفان در سال جاری است.
تبلیغات

تخفیفان همواره سعی در ایجاد محیط کاربری مناسب برای مخاطبان خود دارد و از نشانه های موفقیت این روش در تخفیفان، نصب بیش از 25000 نسخه در کمتر از دو هفته، انتخاب به عنوان اپلیکیش منتخب در جشنواره موبایل و معرفی به عنوان اپلیکیشن منتخب در کافه بازار است. برای آشنایی با قابلیت‌های جدید و محیط این برنامه می‌توانید، همین حالا این اپلیکیشن را از کافه بازار، اپ استور، گوگل پلی و سایر اپ استورها دانلود کنید.

 طراحی خوب و ساده اپلیکیشن این امکان را برای کاربران فراهم کرده که به سادگی بتوانند تخفیف‌های ایده‌آل خود را در میان صدها تخفیف روزانه در اپلیکیشن تخفیفان بیابند. در ادامه به صورت خلاصه برخی از ویژگی های این اپلیکیشن برای آشنایی کاربران عنوان شده است.

  • طراحی زیبا و حرفه ای برای امکان استفاده ساده و لذت بخش
  • امکان بررسی پیشنهادات تخفیفان به صورت دسته‌بندی شده (رستوران و کافی‌شاپ، تفریحی و ورزشی، زیبایی و آرایشی، آموزشی، تئاتر و هنر، کالا و ...)
  • مشاهده تخفیفان‌ها بر روی نقشه
  • یادآوری تخفیفان‌های نزدیک شما (در صورت روشن بودن مکان یاب گوشی)
  • مشاهده‌ی نظرات کاربران در هر تخفیف
  • امکان خرید آسان از طریق کارت های شتاب و یا اعتبار تخفیفانی
  • مشاهده‌ی کدهای خریداری شده حتی در حالت آفلاین
تخفیفان

همچنین این اپلیکیشن دارای قابلیت ارائه اطلاعات مکان محور است که این امکان را به کاربر می‌دهد که با روشن کردن مکان یاب گوشی خود در محل مورد نظر تخفیفان‌های جذاب را دریافت کند.

اپ تخفیفان

هدیه ویژه‌ای که تخفیفان برای کاربران اپلیکیشن خود در نظر گرفته است، 5 درصد تخفیف بیشتر نسبت به وب سایت است. برای مثال اگر در وب سایت برای کالایی 70 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است، با استفاده از اپلیکیشن می‌توانید از 75 درصد تخفیف بهره مند شوید.

تخفیفان

اپلیکیشن تخفیفان کاملا رایگان است و شما می‌توانید برای استفاده از پیشنهادهای تخفیفان و آشنایی با ویژگی‌های جدید اپلیکیشن همین حالا آن را از اپ استور، گوگل پلی، کافه بازار و سایر اپ استورها دانلود کنید.

دانلود از کافه بازار

دانلود از اپ استور

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات