اپلیکیشن اختصاصی سایت استخدام پرداد ویژه متقاضیان کار در سراسر کشور

سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
نیازمندی های همشهری سایت استخدام پرداد، یکی از معتبرترین سایت‌های فعال در حوزه اشتغال که علاوه بر خدمات ثبت آگهی استخدام رایگان و رزومه‌، مهم‌ترین استخدام‌های روز داخلی و خارجی اعم از آگهی استخدام‌، نهادهای دولتی، موسسات، استخدام در بانکها و حتی شرکت‌های کوچگ و بزرگ خصوصی و نیمه خصوصی را در سریع‌ترین زمان ممکن انتشار و بصورت رایگان به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.
تبلیغات

 بدون شک بیکاری را می‌توان یکی از بزرگترین معضلات همیشگی کشور دانست، معضلی که حتی دامن فارغ التحصیلان دانشگاهی را گرفته که عموما پس از فراغت از تحصیل برای ورود به عرصه کار و تولید با مشکلات جدی مواجه می‌شوند. متاسفانه در شرایط کنونی، مسائل مربوط به بیکاری تقریبا در تمامی رشته‌های دانشگاهی حتی در مهندسی و پزشکی به چشم می‌خورد‌، به طوری‌که رفع این مشکل به یکی از اصلی‌ترین وعده‌های نامزدهای ریاست جمهوری و کاندیدهای مجلس شورای اسلامی در ایام تبلیغات انتخابات تبدیل شده است.

اما چیزی که در این بحث مغفول مانده، نقش خود مردم و موسسات مردم نهاد در ایجاد اشتغال و رفع حداکثری موضوع بیکاری است چرا که هرجا مردم برای رفع مشکلی وارد صحنه شده و دولت را یاری کرده‌اند خیلی زود راه حل موضوع بدست آمده و مشکل حل شده است.

سایت استخدام پرداد که دارای مجوزهای لازم از دو وزارتخانه و کار و ارشاد است، می‌تواند جای خوبی برای هر دو گروه کارفرما و افراد جویای کار باشد. کارفرمایان می‌توانند با ورود و ثبت نام در این سایت علاوه بر درج آگهی استخدام رایگان، با جستجو در میان رزومه‌های ثبت شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیروی متخصص مورد نظر خود را جذب نمایند.

پیشنهاد طلایی برای کارجویان چیست؟

ثبت رزومه، عضویت در خبرنامه و دانلود رایگان اپلیکیشن اختصاصی آگهی‌های استخدامی را می‌توان 3 ویژگی مهم سامانه جهت ارائه خدماتی متمایز به کارجویان سراسر کشور دانست.

دانلود رایگان اپلیکیشن اختصاصی سایت استخدام پرداد ویژه متقاضیان کار در سراسر کشور

افراد جویای کار با دانلود رایگان اپلیکیشن سامانه می‌توانید استخدام‌های خارج از کشور و مهم‌ترین آگهی‌ها و آزمون‌های استخدامی دولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها‌، نیروهای مسلح و شرکت‌های معتبر خارجی و داخلی را  کاملا رایگان روی موبایل و تبلت خود دریافت کنید.

با دریافت این برنامه می‌توانید با انتخاب دسته‌بندی‌ها و دسترسی سریع‌تر و آسان‌تر به جزئیات به روز شده‌، بهتر به هدف خود نزدیک شوید.

دانلود برنامه از سرور سایت استخدام پرداد و کافه بازار در دسترس کاربران عزیز است:

اسکن تصویر و دریافت برنامه‌:

از ویژگی‌ها و مزایای نرم افزار اندروید پرداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محیط کاربری فوق العاده ساده و کاربر پسند
  • ارائه متن کامل آگهی‌ها به اضافه تصاویر و فایل‌های پیوست
  • قابلیت ذخیره‌ی آگهی‌های مورد نظر و مرور آفلاین
  • دسته‌بندی‌های موجود در سایت پرداد
  • امکان به اشتراک‌گذاری آگهی‌ها
  • توانایی جست‌و‌جو میان آگهی‌ها
  • هماهنگی با انواع موبایل‌ها
  • دسترسی سریع به جدیدترین آگهی‌های استخدام از طریق گوشی موبایل

نمایی از محیط نرم افزار

نمای اپ

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات