آیا شاهد استفاده از کاشی‌های بزرگ‌تر در ویندوزفون 8.1 خواهیم بود؟

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
زمان چندان زیادی تا انتشار رسمی ویندوزفون 8.1 باقی‌نمانده است؛ بطوریکه شاید در کنفرانس موبایل بارسلونا شاهد عرضه‌ی تلفن‌های‌هوشمند جدیدی توسط نوکیا به‌همراه ویندوزفون 8.1 باشیم. همانطور که دیروز در زومیت خواندید، ویندوزفون 8.1 با داشتن ویژگی‌های جدیدی همچون مرکز اعلانیه‌های جدید و قابلیت کنترل و تنظیم جداگانه‌ی صدا در سیستم‌عامل عرضه خواهد شد. گویا این ویژگی‌ها تنها تغییرات اعمال شده در ویندوزفون 8.1 نبوده؛ بلکه برخی دیگر از تغییرات را نیز شاهد خواهیم بود.
تبلیغات

گویا مایکروسافت تغییراتی را در رابط‌گرافیکی سیستم‌عامل خود ایجاد کرده است؛ بطوریکه شاهد قابلیت استفاده از کاشی‌هایی با اندازه‌ی بزرگتر در صفحه‌ی اول خواهیم بود. هم‌اکنون کاشی‌های ویندوزفون را می‌توان در اندازه‌های کوچک، متوسط و همچنین کاشی‌های عریض مورد استفاده قرار داد. بنابر شایعات جدید که از محیط ویندوزفون 8.1 منتسب به بلو منتشر شده است، می‌توان کاشی‌هایی را مورد استفاده قرار داد که اندازه‌ای چهاربرابر یک کاشی با اندازه‌ی متوسط را دارا است. باید تا زمان انتشار این سیستم عامل به انتظار نشست تا به صحت و سقم اطلاعات منتشر شده پی برد.

Live Tile sizes in Windows Phone 8.1: Small, Medium, Wide, and Large. #WindowsPhone8.1 #WindowsPhoneBlue— Nawzil (@Nawzil8) February 9, 2014
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات