مایکروسافت توسعه‌ی ویندوز 9 را تا اکتبر 2014 کامل می‌کند

سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
برخی شایعات حکایت از این موضوع دارند که در بهار سال آینده میلادی شاهد ارائه‌ی ویندوز 9 خواهیم بود. ولی یک منبع داخلی به تازگی گفته است که ممکن است جانشین ویندوز هشت را فقط با کمی صبر در اکتبر همین سال یعنی مهرماه 1393، در اختیار داشته باشیم.
تبلیغات

 حتی اگر مایکروسافت همچنان به گفتن اینکه ویندوز 8 تا چه حد لذیذ است ادامه دهد، باز هم افرادی که آخرین سوپ مایکروسافت را استفاده کرده‌اند، با انواع و اقسام مشکلات مواجه شده‌اند. به نظر می‌رسد مایکروسافت بجای اضافه کردن انواع ادویه‌جات به ویندوز 8 برای تغییر محتویات آن، در حال گرم‌کردن یک دیگ آب جدید برای ویندوز 9 است!

از آن‌جا که نمی‌دانیم سرآشپزها در ردموند چه خوابی برای ما دیده‌اند، چاره‌ای جز صبورانه منتظر ماندن و استفاده از همان چیزی که در حال حاضر در اختیارمان است نخواهیم داشت. تا آن زمان به نظر می‌رسد اغلب افراد، همچنان به استفاده از ویندوز ایکس پی و 7 راضی باشند.

همانگونه که در مورد ویستا نیز شاهد آن بودیم، مایکروسافت در حال ایجاد فاصله میان خود و برند ویندوز 8 و RT است. شاید کمپانی مایکروسافت که از یک شرکت نرم‌افزاری به ارائه دهنده سخت‌افزار و خدمات تبدیل شده است بالاخره به آن میزان از بازخورد سازنده دست یافته است که بر اساس آن محصولی مناسب‌تر عرضه کند.

گزارشات پیشین نشان از این داشت که مایکروسافت، ویندوز 9 را در بهار سال آینده ارائه خواهد نمود؛ اما بر اساس گفته‌های WZOR که در لو دادن برنامه‌های مایکروسافت سابقه‌ای طولانی دارد، توسعه‌ی نهایی این سیستم‌عامل، ممکن است به همین زودی‌ها و تا پایان سال جاری تکمیل شود.

امید می‌رود در کنفرانس توسعه‌دهندگان مایکروسافت که در ماه آوریل یعنی فروردین ماه 1393 برگزار خواهد شد، خبرهای جدیدی را از نسخه‌ی آینده‌ی ویندوز مایکروسافت بدست آوریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات