اندروید آبنبات‌پاستیلی 59.1 درصد از کل ابزارهای اندروید را در اختیار دارد

یک‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین گزارشی که در انتهای دسامبر در مورد پراکندگی استفاده از نسخه‌های مختلف اندروید منتشر شده است، نسخه‌های 4.1، 4.2 و 4.3 آبنبات‌پاستیلی در حدود 59.1 درصد از ابزارهای اندرویدی موجود را در طول آخرین ماه از سال 2013 میلادی از آن خود کرده‌اند.
تبلیغات

این میزان شاهد افزایشی 4.6 درصدی نسبت به ماه پیش از آن است. در ماه دسامبر سال 2013 میلادی، اندروید 4.1 آبنبات‌پاستیلی 35.9 از ابزارهای اندروید را به خود اختصاص داده بود که می‌توان آن را پرکاربردترین نسخه‌ی اندروید عنوان کرد. در رتبه‌های بعدی نیز اندروید 4.2 با 15.4 درصد و اندروید 4.3 با 7.8 درصد قرار گرفته‌اند.

اندروید کیت‌کت نیز افزایشی جالب توجه را به خود دیده است و میزان نفوذ آن در میان نسخه‌های اندروید از 0.3 درصد به 1.4 درصد افزایش یافته است. برخی نسخه‌ها نیز همچون نان‌زنجبیلی شاهد کاهشی 3 درصدی بوده است. دو نسخه‌ی اندروید بستنی حصیری نیز که شامل 4.0.3 و 4.0.4 است در مجموع 16.9 درصد از کل ابزارهای اندروید را به خود اختصاص داده است.

AndroidJellyBean

با گذشت زمان درصد نفوذ اندروید کیت‌کت به سرعت افزایش یافته و اندروید آبنبات‌پاسلتیلی نیز به ثبات رسیده یعنی میزان استفاده از آن نه در حال کاهش و نه درحال افزایشی آن‌چنانی است. این اطلاعات با جمع‌آوری اطلاعات ابزارهایی که به گوگل‌پلی مراجعه کرده‌اند به دست آمده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات