ویندوز 8.2 با تغییرات گسترده در دی ماه آتی منتشر می‌شود

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
ماه گذشته مایکروسافت نسخه‌ی جدیدی سیستم‌عامل خود یعنی ویندوز 8.1 را منتشر کرد و در پی آن با دریافت بازخوردها، تغییرات مدنظر کاربران را در بروزرسانی بعدی این سیستم‌عامل عرضه خواهد کرد که به‌نظر می‌رسد طبق برنامه‌ریزی انجام شده، دی‌ماه آینده منتشر خواهد شد.
تبلیغات

مایکروسافت قول داده بود تا کلید استارت را به ویندور بازگرداند، حذف این کلید یکی از ضعف‌های بزرگ در ویندوز 8 برشمرده شده بود که این کلید در ویندوز 8.1 به محل خود بازگشت. هرچند کاربری آن همچون ویندوز 8 کاربر را به منوی مترو منتقل می‌کند. براساس نظرات کاربران، در بروزرسانی بعدی ویندوز، این کلید همچون نسخه‌های پیش از ویندوز 8، عمل خواهد کرد.

اینترنت‌اکسپلورر نیز شامل یک بهبود کلی در زمینه‌ی لود کردن صفحات وب خواهد بود و براساس تغییرات اعمال شده، صفحات وب با سرعت بیشتری باز خواهند شد. ویندوز 8.1 به‌همراه اینترنت‌اکسپلورر 11 منتشر شد، در حالی که برخلاف سیستم‌عامل، مرورگر مایکروسافت بهبود‌ خاصی را شاهد نبوده است.

از دیگر تغییراتی که در بروزرسانی ویندوز 8.2 اعمال خواهد شد، بازگرداندن کتابخانه‌ها یا پوشه‌بندی بر اساس نوع‌فایل‌ها در ویندوز اکسپلورر است. این ویژگی در ویندوز 8.1 نهان شده است که به‌علت درخواست‌ها و اعتراضات فراوان، ردموندی‌ها تصمیم گرفتند تا این ویژگی را همچون نسخه‌های پیشین در اختیار کاربران بگذارند.

مایکروسافت در نظر دارد تا بروزرسانی جدید ویندوز را با نام 8.2 در دی‌ماه آتی منتشر کند که بصورت رایگان از طریق ویندوز استور در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات