جیلبرک دائمی iOS 6 برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتشر شد

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
تیم evasi0n بالاخره جیلبرک دائمی نسخه 6 سیستم‌عامل iOS را پس از یک دوره سخت و طولانی مدت منتشر کرد. این تیم نرم افزار evasi0n را برای جیلبرک آسان ابزارهای مبتنی بر سیستم‌عامل iOS 6 ارائه کرده‌ تا کاربران آیفون، آیپد و آیپاد بتوانند ازطریق سیستم‌عامل‌های مک، ویندوز و لینوکس نسبت به جیلبرک ابزار خود اقدام کنند.
تبلیغات

جیلبرک evasi0n از نوع دائمی است و این بدین معنا است که پس از خاموش شدن دستگاه، سیستم در حالت جیلبرک باقی می‌ماند. با این نرم افزار، امکان جیلبرک تمام ابزارهای مبتنی بر iOS 6 به جزء، Apple TV امکان‌پذیر است و کاربران آیفون 5، آیپد مینی، آیپد 4، آیپد 3 و آیفون 4S می‌توانند ابزار خود را جیلبرک کرده و از شر محدودیت‌های اپل رها شوند.

برای استفاده از evasi0n بهتر است تا ابزار خود را به جدیدترین نسخه iOS یعنی نسخه 6.1 بروز کرده سپس نسبت به جیلبرک آن اقدام کنید. ما در زومیت در حال آزمایش این نسخه از جیلبرک هستیم و در صورت کارکرد صحیح آن، فردا یک آموزش ساده برای استفاده از آن منتشر خواهیم کرد. اما اگر شما نسبت به جیلبرک دستگاه خود با evasi0n اقدام کرده‌اید، تجربیات خود را با دیگران در میان بگذارید.

اگر تمایل دارید، همین الان نسبت به جیلبرک دستگاه خود اقدام کنید، به این صفحه یا به وب سایت رسمی evasi0n مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات