ویندوز ۱۰ همچنان زنده است؛ آپدیت سیستم‌عامل محبوب با یک قابلیت کاربردی

جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
منوی پاور یوزر در ویندوز ۱۰
در جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ قابلیت اشتراک‌گذاری فایل مشابه ویندوز ۱۱ دردسترس قرار گرفته است.
تبلیغات

بنابر گزارش Windows Latest، مایکروسافت با ارائه‌ی به‌روزرسانی جدیدی برای ویندوز ۱۰ با نام KB5035845 قابلیت اشتراک‌گذاری سریع فایل‌ها، اسناد، تصاویر، ویدیوها و حتی لینک‌ها را از طریق واتساپ، جیمیل، فیسبوک و لینکدین امکان‌پذیر کرده است. درحال‌حاضر قابلیت ارسال محتوا از طریق ایکس (توئیتر سابق) وجود ندارد اما در نسخه‌های بعدی اضافه خواهد شد.

برای انجام این کار همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، باید روی فایل مورد نظر کلیک راست کنید و پس از انتخاب گزینه‌ی اشتراک‌گذاری، واتساپ را از لیست انتخاب کنید. به غیر از آن می‌توان با انتخاب مخاطب، فایل را مستقیماً برای دوستان یا خانواده فرستاد.

ویژگی ارسال پیشرفته در ویندوز ۱۰

پیش از این، ویندوز ۱۰ شما را ملزم می‌کرد واتساپ را باز کنید، سپس دکمه‌ی پیوست را انتخاب کنید و بعد از جست‌و‌جوی فایل مورد نظر در سیستم خود، آن را به اشتراک بگذارید.

این به‌روزرسانی امنیتی از تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای دارندگان ویندوز ۱۰ در‌دسترس قرار گرفته است و آن را می‌توان از طریق Windows Update نصب کرد. اگر از این مسیر موفق به آپدیت نشدید، می‌توانید ازطریق کاتالوگ ویندوز نیز برای دانلود و نصب اقدام کنید. حجم دانلود، بسته‌به نوع پردازنده بین ۴۳۶ تا ۸۳۱ مگابایت است.

مایکروسافت در این به‌روزرسانی قابلیت نصب بازی‌های دانلودشده از مایکروسافت استور را در درایو ثانویه فراهم کرده است.

علاوه‌بر این مایکروسافت مشکلات ورود و مدیریت برنامه‌ها با آژور (Azure) و مشکل Windows Hello for Business را نیز در ویندوز ۱۰ برطرف کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات