ویندوز ۱۱ حالا سرعت انتقال بسیار بیشتری از قبل دارد

شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
کار با سرفیس لپ تاپ استودیو مایکروسافت
مایکروسافت با آپدیت جدید ویندوز ۱۱ سرعت انتقال این سیستم‌عامل را افزایش داد.
تبلیغات

مایکروسافت با آپدیت جدید ویندوز ۱۱ (بیلدهای ۲۲۶۲۱٫۳۲۳۵ و ۲۲۶۳۱٫۳۲۳۵) پشتیبانی از USB 4 2.0 با سرعت انتقال ۸۰ مگابایت‌برثانیه را ارائه کرد. این به‌روزرسانی در هفته‌ی جاری برای تمام کاربران منتشر خواهد شد.

سرعت انتقال USB 4 1.0 می‌توانست به ۴۰ گیگابایت‌برثانیه برسد. هنوز دستگاه‌های زیادی از USB 4 پشتیبانی نمی‌کنند؛ اما در سال ۲۰۲۴ دستگاه‌های بیشتری را با پشتیبانی از آن خواهیم دید.

دستگاه‌های مجهز به استاندارد USB 4 2.0 در شرایط خاص می‌توانند اطلاعات را با سرعت ۱۲۰ مگابایت‌برثانیه در یک مسیر و ۴۰ گیگابایت‌برثانیه در مسیر دیگر منتقل کنند. هم‌زمان اینتل روی استاندارد تاندربولت ۵ کار می‌کند که گفته می‌شود مشخصاتی نزدیک به USB 4 2.0 خواهد داشت.

امکان ویرایش عکس‌‌ها در دستگاه اندرویدی متصل به کامپیوتر، قابلیت دیگری است که به ویندوز ۱۱ اضافه شده است. پس از ارائه‌ی دسترسی‌های لازم به کامپیوتر، می‌توانید هنگامی‌که عکسی جدید یا اسکرین‌شات با گوشی می‌گیرید بلافاصله آن را روی دستگاه ویندوزی مشاهده کنید.

پشتیبانی از وای‌فای ۷ در نسخه‌های پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ برای توسعه‌دهندگان ارائه شده است و احتمالا دستگاه‌های مجهز به این استاندارد ارتباطی در سال‌های آینده عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات