HarmonyOS 3.1 هواوی از قابلیت نمایشگر همیشه روشن سه‌بعدی و دوربین بهبودیافته بهره می‌برد

سه‌شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
بهینه‌سازی harmonyos 3.1 برای گوشی‌های تاشو
به‌روزرسانی HarmonyOS 3.1 هواوی امکاناتی مثل برنامه‌ی بهبودیافته‌ی دوربین، آیکون‌های جدید، نمایشگر همیشه روشن سه‌بعدی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.
تبلیغات

هواوی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود موسوم‌ به HarmonyOS 3.1 را رسماً معرفی کرده است. این به‌روزرسانی تعداد زیادی قابلیت جدید ارائه می‌دهد که تجربه‌ی کاربری دارندگان گوشی‌های شرکت چینی را بهبود می‌بخشند. ازجمله ویژگی‌های جدید این آپدیت می‌توان به شخصی‌سازی‌، برنامه‌ی بهبودیافته دوربین، قابلیت ارتباط ماهواره‌ای، آیکون‌های به‌‌روز و افزایش امنیت اشاره کرد.

استفاده از عکس دلخواه روی صفحه قفل harmonyos 3.1

یکی از مهم‌ترین تغییرات بصری کلیدی HarmonyOS 3.1 صفحه‌ی قفل جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد از تصاویر دلخواه خود در صفحه‌نمایش همیشه روشن استفاده کنند. جابه‌جایی میان صفحه‌ی قفل و صفحه‌ی اصلی نیز اکنون روان‌تر انجام می‌شود. ازجمله ویژگی‌های بصری جذاب این آپدیت می‌توان به نمایشگر همیشه روشن سه‌بعدی اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد ابزارک‌های متحرک سه‌بعدی را روی صفحه‌ی قفل دستگاه قرار دهند.

قابلیت نمایشگر همیشه روشن سه بعدی harmonyos 3.1

HarmonyOS 3.1 همچنین با آیکون‌های جدید همراه شده و انحنای لبه‌های آن‌ها کمی افزایش یافته است. برنامه‌ی دوربین نیز به کاربران اجازه می‌دهد از حلقه‌ی زوم جدید استفاده کنند و از قابلیت‌های بزرگ‌نمایی روی صفحه بهره ببرند. هواوی همچنین با اعمال تغییراتی روی دکمه‌ی شاتر، دسترسی به آن را با روشی آسان‌تر فراهم کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، آپدیت HaromonyOS 3.1 هواوی از ویژگی ارتباط ماهواره‌ای نسل دوم این شرکت پشتیبانی می‌کند و حالا از رابط کاربری جدیدی بهره می‌برد. این قابلیت امکان ارسال پیامک دوطرفه را فراهم می‌کند. به‌روزرسانی مذکور همچنین ویژگی‌های امنیتی جدیدی را ارائه می‌دهد که ازجمله می‌توان به امکان مخفی‌سازی برنامه‌های روی صفحه و مدیریت برنامه‌های باز پس‌زمینه اشاره کرد.

برنامه جدید دوربین harmonyos 3.1

HarmonyOS 3.1 برای دستگاه‌های تاشو هواوی نیز بهینه‌سازی شده است و طرح‌بندی کاملاً جدیدی را برای نمایشگر بزرگ این گوشی‌ها ارائه می‌دهد. این به‌روزرسانی قابلیت تقسیم صفحه‌نمایش را نیز فعال می‌کند و علاوه‌براین از ویژگی تقسیم صفحه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی بهره می‌برد؛ ویژگی جذابی که با بررسی برنامه‌های فعال در حالت تقسیم نمایشگر، آن‌ها را مطابق عادت کاربر مرتب و سازماندهی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات