هواوی ظاهراً HarmonyOS 3.1 را با پیشرفت‌های چشمگیری منتشر می‌کند

دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پوستر بنفش هارمونی او اس هواوی / Huawei HarmonyOS
براساس گزارش‌های اولیه، HarmonyOS 3.1 تغییرات چشمگیری در انیمیشن‌های سیستمی به خود دیده است.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، هواوی به‌تازگی آزمایش سیستم‌عامل HarmonyOS 3.1 را در سری P50 آغاز کرده است و گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که سیستم‌عامل جدید با تغییرات چشمگیری در انیمیشن‌های سیستمی همراه است.

به‌گفته‌ی یکی از آزمایش‌کنندگان بتای توسعه‌دهنده‌ی HarmonyOS 3.1، انیمیشن‌های جدید برای بخش‌های مختلف رابط کاربری ازجمله مرکز اعلان و ویجت سرویس بهبود یافته‌اند.

یکی از تغییرات مهم، تغییر مکان ساعت به‌سمت چپ بالای نوار وضعیت است که به‌طور‌یکپارچه با ساعت بزرگ نوار انیمیشن ترکیب می‌شود. هواوی می‌تواند ساعت نوار وضعیت را برای دستگاه‌هایی با انواع ناچ‌های مختلف بهینه کند.

افزون‌براین تغییرات، انتخاب شکل ترکیب ویجت‌ها نیز انیمیشن جدیدی دارد که درمقایسه‌با نسخه‌ی قبلی HarmonyOS 3.0 واقعی‌تر و تعاملی‌تر است. این‌ها برخی از تغییراتی هستند که اکنون ظاهر شده‌اند. نسخه‌ی بتا تغییرات و بهینه‌سازی بیشتری درمقایسه‌با مرحله‌ی آزمایشی آینده خواهد داشت. در‌ادامه، می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

پیش‌نمایش توسعه‌دهنده‌ی HarmonyOS 3.1 زبان جدید ArkTS و دیگر بهبودهای عملکردی را اضافه می‌کند که شامل قابلیت‌های عملیاتی و مدیریتی جدید است.

با اینکه برخی از این تغییرات شاید توسعه‌دهنده‌محور به‌نظر برسند، این احتمال وجود دارد که کاربران به‌زودی شاهد بهبودهای کاربردی بیشتری در نسخه‌های آینده HarmonyOS 3.1 باشند.

گفته می‌شود هواوی برای رونمایی گوشی‌های سری P60 خود در ماه مارس آماده می‌شود که شاید به HarmonyOS 3.1 مجهز باشند؛ هرچند تاریخ دقیق معرفی آن‌ها اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات