کانسپت iOS 17 تغییرات سیستم‌عامل جدید اپل را نمایش می‌دهد

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
سه آیفون ۱۴ پرو با کانسپت iOS 17 اپل
اسکرین‌شات‌های مفهومی iOS 17 که منبعی غیررسمی تولید کرده‌ است، نشان‌دهنده‌ی تغییراتی در کنترل‌سنتر و بخش App Library هستند.
تبلیغات

حساب کاربری IceCool Tech در توییتر چند اسکرین‌شات مفهومی از iOS 17 منتشر کرده است تا تغییرات جدیدترین سیستم‌عامل گوشی‌های اپل را به‌نمایش بگذارد.

در اسکرین‌شات‌های مفهومی iOS 17 می‌بینیم که اپل قصد دارد از رنگ‌های دل‌چسب‌تری در آی‌او‌اس جدید استفاده کند. همچنین، سایه‌های استفاده‌شده در رابط کاربری بیش‌از‌پیش به‌چشم می‌آیند. اپل احتمالاً قابلیت شخصی‌سازی صفحه‌ی قفل را که در iOS 16 از راه رسید، در iOS 17 بهبود می‌دهد.

کنترل سنتر در کانسپت iOS 17 اپل

نسخه‌ی جدید کنترل سنتر iOS تا حد زیادی مشابه سیستم‌عامل macOS شده است. اسلایدر روشنایی و صدا حالت جدیدی پیدا کرده‌اند تا راحت‌تر دردسترس باشند.

بخش App Library در کانسپت iOS 17 اپل

ظاهراً بخش App Library نیز میزبان تغییراتی شده است تا به‌راحتی بتوانید اپلیکیشن‌های مختلف را پیدا کنید. در نسخه‌ی جدید، کاربران خواهند توانست پوشه‌ی اختصاصی در App Library بسازند و با سوایپ به‌سمت بالا از قسمت داک، به این بخش دسترسی پیدا کنند.

نوتیفیکیشن داینامیک آیلند در کانسپت iOS 17 اپل

اپل ممکن است تغییراتی در نوتیفیکیشن‌های داینامیک آیلند (جزیره‌ی کپسولی بالای نمایشگر) نیز اِعمال کند.

هرآنچه از سیستم‌عامل iOS 17 انتظار داریم
هرآنچه از سیستم‌عامل iOS 17 انتظار داریم
مطالعه '14

ناگفته نماند احتمالاً اپل سیستم‌عامل iOS 17 را برای تمامی گوشی‌های سازگار با iOS 16 (آیفون ۸ به‌بعد) دردسترس قرار می‌دهد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات