به‌روزرسانی Moment 3 ویندوز ۱۱ احتمالاً زودتر از انتظار منتشر می‌شود

سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
لوگو ویندوز ۱۱
آثار به‌روزرسانی Moment 3 ویندوز ۱۱ در کانال بتای مایکروسافت نشان می‌دهد از هر زمانی به انتشار این به‌روزرسانی نزدیک‌تر شدیم.
تبلیغات

در ماه نوامبر ۲۰۲۲ میلادی (آبان ۱۴۰۱) خبرهایی مبنی‌بر راه‌اندازی فرایند توسعه به‌روزرسانی Moment 3 برای ویندوز ۱۱ توسط مایکروسافت منتشر شد. در آن زمان، آثاری از ویژگی‌های به‌روزرسانی آینده در بیلدهای Dev Channel به‌دست آمد. علاوه‌براین، در همان زمان بود که مایکروسافت وارد دوره نیم‌ساله توسعه Zinc شده بود.

اکنون به‌گزارش Neowin، شناسه‌های تست موجود در کانال توسعه‌دهندگان غول ردموندی نشان می‌دهد که این مجموعه رسماً به‌روزرسانی Moment 3 و حتی Moment 4 را آغاز کرده است.

تا این لحظه، همه‌چیز پیرامون Moment 3 فقط در کانال Dev مایکروسافت در گردش بود؛ اما، اکنون مواردی در این باره، به کانال Beta مایکروسافت سرایت کرده است که نشان می‌دهد بهینه‌سازی‌ها و ویژگی‌های مدنظر در به‌روزرسانی Moment 3 رفته‌رفته به انتشار عمومی نزدیک‌تر می‌شوند. برای مثال، کاربری علاقه‌مند به ویندوز در توییتر با نام کاربری Xeno، به بیلدهای ۲۳۱۴۱ و ۲۳۱۴۵ در کانال بتا اشاره کرده است.

ویندوز ۱۱ برای دستگاه‌های تاشو بهینه‌سازی خواهد شد
ویندوز ۱۱ برای دستگاه‌های تاشو بهینه‌سازی خواهد شد
مطالعه '2

گمان می‌رود که شماره‌های بیلد جدید مستقیماً به به‌روزرسانی Moment 3 ویندوز ۱۱ اشاره دارند. این موارد در سرور Symbol مایکروسافت یافت شد که ممکن است به تلاش‌های دائمی برای اشکال‌زدایی و توسعه توسط شرکت اشاره داشته باشند.

تمام تکه‌های پازل را که کنار یکدیگر قرار دهیم، چنین خبری کاملاً منطقی به‌نظر می‌رسد، زیرا پیش‌تر نیز گزارش‌ها حکایت از آن داشت که به‌روزرسانی 22H2 ویندوز ۱۱ (Moment 3) احتمالاً در ماه می سال جاری (اردیبهشت ۱۴۰۲) منتشر می‌شود. گزارش‌های بیشتر نیز نشان می‌دهند که به‌روزرسانی Moment 4 (ویندوز ۱۱ نسخه 23H2) در اواخر سال جاری (پاییز ۱۴۰۲) دردسترس قرار خواهد گرفت.

با‌این‌حال، درک این نکته مهم است که تمام این‌ها تا زمان تعیین تاریخ رسمی توسط مایکروسافت، حدس‌وگمان محسوب می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات