تاریخ انتشار MIUI 14 برای Mi 10 و Mi 10 Pro و Mi 10 Lite شیائومی مشخص شد

شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
جلوی گوشی شیائومی می ۱۰ / Xiaomi Mi 10 5G
ًگوشی‌های Mi 10 و Mi 10 Pro و Mi 10 Lite با دریافت MIUI 14 بهبود عمر باتری و افزایش عملکرد را تجربه خواهند کرد.
تبلیغات

یک ماه پیش، شیائومی رابط کاربری MIUI 14 را منتشر کرد و مدت کوتاهی پس از انتشار، چند گوشی در چین این به‌روزرسانی را دریافت کردند. وقتی نوبت به ارائه‌ی جدیدترین سیستم‌عامل اندروید ۱۳ به گوشی‌های هوشمند آن‌ها رسید، این شرکت کمی دیر دست‌ به‌ کار شد. شرکت‌‌های رقیب به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را تقریباً برای تمامی پرچم‌دارانشان منتشر کرده‌اند؛ بااین‌حال، به‌روز‌رسانی مذکور هنوز برای پرچم‌داران شیائومی ارائه نشده است. باوجوداین‌، این شرکت تلاش زیادی برای حفظ رقابت می‌کند.

به‌گزارش گیزموچاینا، اکنون تاریخ انتشار موردانتظار برای به‌روزرسانی‌های Mi 10 و Mi 10 Pro و Mi 10 Lite منتشر شده است. گفته می‌شود به‌زودی باید شاهد انتشار رسمی رابط کاربری MIUI 14 برای این گوشی‌ها باشیم.

براساس گزارش منبع چینی، گوشی‌های Mi 10 و Mi 10 Youth Edition در ماه آوریل (فروردین یا اردیبهشت ۱۴۰۲) سیستم‌عامل MIUI 14 را دریافت خواهند کرد. هم‌اکنون، گوشی‌های Mi 10 پرو و Mi 11 Youth Edition و Mi 11 Lite 5G NE نصب جدیدترین سیستم عامل MIUI 13 را آغاز کرده اند.

پیش‌از‌این شیائومی آزمایش آپدیت سیستم‌عامل MIUI 14 را برای سری می ۱۰ که مبتنی‌بر اندروید ۱۳ است، آغاز کرده بود. آپدیت MIUI 14 که مبتنی‌بر اندروید ۱۳ است، عملکرد سری Mi 10 را افزایش می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود این به‌روزرسانی باعث بهبود عمر باتری گوشی و پاسخگویی کلی آن شود و آن را سریع‌تر کند.

تراشه‌ی Snapdragon 865 قدرت سخت‌افزاری تعدادی از گوشی‌های Mi 10 را تأمین می‌کند. نکته‌ی جالب اینکه برخی از گوشی‌های مجهز به Snapdragon 865 ساخت شرکت‌های دیگر به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌ا‌ند.

درهرحال، به‌روزرسانی برای MIUI 14 که تم بازطراحی‌شده دارد، ساده‌شدن زیاد سیستم و تسریع و روان‌تر‌شدن برنامه‌های کاربردی سیستم و برنامه‌های شخص ثالث و کارآمد‌ترشدن مصرف انرژی را شامل می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات