iOS 16 احتمالاً با اپلیکیشن‌ها و روش‌های تعاملی جدید منتشر خواهد شد

یک‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید، انتظار می‌رود اپل iOS 16 را با قابلیت‌های تعاملی و اپلیکیشن‌های جدید منتشر کند.
تبلیغات

مارک گورمن از بلومبرگ اعلام کرده است که iOS 16 راه‌های جدیدی برای تعامل با سیستم ارائه خواهد کرد و علاوه‌براین اپلیکیشن‌های جدید اپل در این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی این شرکت دردسترس قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود اپل در رویداد WWDC 2022 خود جزئیات بیشتری از نسخه‌ی بعدی iOS و iPad OS ارائه دهد.

به‌گزارش Macrumors، گورمن در آخرین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On نوشت به‌احتمال زیاد تغییر درخورتوجهی در ظاهر iOS 16 اعمال نخواهد شد؛ اما این سیستم‌عامل شامل روش‌های جدید تعاملی و تعدادی اپلیکیشن جدید خواهد بود.

از زمانی‌که با انتشار iOS 14 بخش ابزارک‌ها به‌روزرسانی شد، کاربران امیدوار‌‌‌ند که اپل ابزارک‌های تعاملی را نیز به این سیستم‌عامل اضافه کند. ابزارک‌ها در iOS 15 عمدتاً دست‌نخورده باقی ماند و امکان تعامل با آن‌ها وجود ندارد؛ بنابراین، انتظار می‌رود در iOS 16 تغییرات درخورتوجهی را در ابزارک‌های این سیستم‌عامل شاهد باشیم. گورمن در بخشی از خبرنامه خود گفت:

انتظار ندارم اپل در iOS 16 این سیستم‌عامل را کاملاً بازطراحی کند؛ ولی احتمالاً تغییرات عمده‌ای در روش‌های تعاملی آن اعمال خواهد شد. علاوه‌براین، ارائه‌ی اپلیکیشن‌های جدید اپل در این سیستم‌عامل را شاهد خواهیم بود.

گورمن اشاره کرد که Watch OS 9 نیز به‌روزرسانی مهمی برای دارندگان ساعت هوشمند اپل خواهد بود. وی قبلا گزارش داده بود که این Watch OS 9 از سیستم اطلاع‌رسانی اصلاح‌شده و ویژگی‌های جدید ردیابی سلامت و تناسب‌اندام بهره خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات