سامسونگ احتمالاً نسخه‌ی بتای اندروید ۱۳ را زودتر از موعد عرضه می‌کند

شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش تأیید‌نشده حاکی از آن است که کاربران سامسونگ نسخه‌ی بتای اندروید ۱۳ را زودتر از موعد و در قالب نسخه‌ی بتای رابط کاربری One UI 5 دریافت می‌کنند.
تبلیغات

براساس برخی گزارش‌ها، گوگل در رویداد اردیبهشت ۱۴۰۱، نسخه‌ی بتای عمومی اندروید ۱۳ را رونمایی خواهد کرد. به‌گزارش Androidauthority، احتمال دارد سامسونگ انتشار نسخه‌ی بتای ۱۳ این سیستم‌عامل را در قالب نسخه‌ی بتای One UI 5 و در اوایل ماه جولای (هفته‌ی دوم تیر) آغاز کند. غول فناوری کره‌‌ای با این کار می‌تواند بستر مناسبی برای آزمایش سیستم‌عامل جدید قبل از انتشار نسخه‌ی پایدار آن فراهم کند.

طبق برنامه‌ی زمان‌بندی گوگل، انتظار می‌رود نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۳ در ماه جولای (هفته‌ی دوم تیر) عرضه شود. سامسونگ نیز قرار بود نسخه‌ی بتای رابط کاربری One UI 5.0 را در پاییز سال جاری معرفی کند. بنابراین، خبر انتشار زودتر از موعد نسخه‌ی بتای سامسونگ و هم‌زمان با عرضه‌ی نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۳ در این تاریخ، می‌تواند برای کاربران سامسونگ اتفاق خوشایندی محسوب شود.

سامسونگ سپتامبر سال گذشته آزمایش نسخه‌ی بتای رابط کاربری One UI 4 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را آغاز کرد و جزو اولین فروشندگان گوشی‌های هوشمند بود که نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۲ را تنها ۴۱ روز پس از عرضه‌ی گوگل منتشر کرد. البته باید توجه کرد که جدول زمانی عرضه‌ی اندروید ۱۳ منتشر‌شده فعلاً در حد شایعه است و احتمال دارد تغییر کند.

درصورت تأیید این خبر و عرضه‌ی زودتر از موعد نسخه‌ی بتای اندروید ۱۳، گوشی‌های سری گلکسی S22 اولین محصولات در اکوسیستم سامسونگ هستند که این نسخه را دریافت خواهند کرد و سایر دستگاه‌ها نیز در ماه‌های بعد از این نسخه بهره‌ خواهند برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات