نمایش طراحی دوباره Wear OS 3 در اسکرین‌شات‌های فاش شده

چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اسکرین‌شات‌های فاش‌شده جدید از Wear OS 3 گوگل، طراحی دوباره بعضی از بخش‌های آن را به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

سامسونگ سیستم‌عامل تایزن خود را به نفع Wear OS 3 گوگل برای نسل گلکسی واچ ۴ کنار گذاشت. بااین‌حال، خود سیستم‌عامل در موقعیت عجیبی قرار دارد؛ زیرا به ندرت می‌توانیم شکل طبیعی‌اش را ببینیم و بیشتر اطلاعاتش ازطریق تصاویر فاش شده به دست می‌آید. ساعت‌های گلکسی، نسخه‌ای از آن را با پوششی از One UI اجرا می‌کنند.

جی‌اس‌ام‌ آرنا می‌نویسد، بار دیگر چند اسکرین‌شات از Wear OS 3 فاش شده که تغییرات جزئی نسبت به نسخه‌های پیشین را نشان می‌دهد. این تغییرات باعث می‌شود ظاهر آن به اندروید ۱۲ و طراحی Material You نزدیک‌تر شود. در ادامه اسکرین‌شات گوگل اسیستنت را مشاهده می‌کنید:

بخش گام شمار نیز جالب است؛ زیرا آیکون جدید آن به ادغام با Fitbit اشاره می‌کند. این مسئله در تصاویر بازاریابی گوگل پیکسل واچ نیز دیده می‌شود که پس از ماه‌ها افشاگری و انتشار شایعات گوناگون هنوز رسمی نشده است.

اسکرین شات گام شمار در Wear OS 3

قسمت بعدی نیز پیام‌ها است. آواتار کاربر، نام و آخرین زمان تماس، به‌علاوه چند تا از جدیدترین پیام‌ها در این قسمت نشان داده می‌شوند. همچنین می‌توانید صفحه اصلی اپ Messages را نیز ببینید.

چند اسکرین‌شات دیگر نیز به بیرون درز پیدا کرده‌ که یوتیوب موزیک و گوگل پی را نشان‌ می‌دهند.

باید به این نکته توجه کرد که برخلاف اسکرین‌شات‌های قبلی که توسط شبیه‌ساز به دست آمده‌ بودند، نمونه‌های جدید از آخرین نسخه‌ Wear OS به دست آمده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات