احتمال اضافه‌شدن تبلیغات به فایل اکسپلورر ویندوز 11

سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در نظر دارد تبلیغات بیشتری را به فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱ اضافه کند.
تبلیغات

یکی از کاربران فضای مجازی پستی را در توییتر به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد مایکروسافت در حال آزمایش بنرهای تبلیغاتی در فایل اکسپلورر است. وی اسکرین‌شاتی از فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱ منتشر کرد که افزونه‌ی تبلیغ ویرایشگر مایکروسافت را نشان می‌داد.

براساس گزارش neowin، به‌نظر می‌رسد این شرکت در حال آزمایش بنرهای تبلیغاتی جدیدی در آخرین نسخه‌های پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ است. البته هنوز تأیید نشده که آیا مایکروسافت قصد دارد تبلیغات را به همه‌ی کاربران ویندوز ۱۱ نشان دهد یا خیر.

اسکرین شات افزونه تبلیغ موجود در فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱

مقاله‌ی مرتبط:

این اولین‌بار نیست که مایکروسافت تبلیغات را در بخش‌های مختلف رابط کاربری ویندوز قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال، در ویندوز ۱۰، یک بار فایل اکسپلورر بنرهای OneDrive را نشان می‌داد. همچنین، این شرکت سعی کرد با استفاده از بنرها و اعلان‌های مختلف، کاربران WordPad را به آفیس آنلاین سوق دهد.

هنوز مشخص نیست که آیا واقعاً شاهد تبلیغات جدیدی در فایل اکسپلورر خواهیم بود یا خیر؛ اما همان‌طورکه نگاهی گذرا به تاریخچه‌ی این شرکت انداختیم، به‌نظر می‌رسد چنین کاری انجام دهد. درضمن، احتمالاً مایکروسافت قصد دارد با ارائه‌ی نرم‌افزار ویرایشگر ویدئو جدید در ویندوز ۱۱ و دریافت هزینه‌ی اشتراک از کاربران، پول بیشتری بهدست آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات