ویژگی‌های بعدی ویندوز 11؛ نوار وظیفه‌ی حالت تبلت، تغییرات اعلان‌ها و استیکرها

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
قابلیت‌های نسخه‌های بعدی ویندوز ۱۱ احتمالاً شامل نوار وظیفه‌ی حالت تبلت، تغییرات در اعلان‌ها و استیکرها است.
تبلیغات

ظاهراً ویندوز ۱۱ در آستانه‌ی دریافت مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید در بیلد‌های آینده است. یکی از افشاگران مشهور خبرهای ویندوز به‌‌ نام آلباکور در توئیتر جزئیاتی در‌ مورد نسخه‌های بعدی ویندوز ۱۱ فاش کرد.

به گزارش نئو وین، به‌ نظر می‌رسد ویندوز ۱۱، قابلیت‌های بصری جدیدی در قالب استیکرهای تصویر زمینه، برای شخصی‌سازی دسکتاپ دریافت خواهد کرد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، چند گزینه‌ی مرتبط با این قابلیت وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد از ‌طریق تنظیمات شخصی‌سازی و ویرایش استیکرها در منوی زمینه، از بخش افزودن استیکر استفاده کنید.

استیکرها ویندوز ۱۱

تغییر جدید دیگر مربوط به بخش اعلان‌ها است. غیر از Focus Assist یک گزینه‌ی جدید موسوم به Set priority notifications برای تنظیم اعلان‌های اولویت وجود دارد. در‌ مورد Focus Assist باشد اشاره کنیم این گزینه اکنون به Focus تغییر نام داده است. همچنین چند تغییر کوچک دیگر در بخش‌های مختلف اعمال خواهد شد.

نوتیفیکیشن ها ویندوز ۱۱

همان‌طور که اشاره شد، Focus Assist به Focus تغییر نام داده و تصویری از ظاهر منوی جدید در‌ دسترس قرار گرفته است.

ویندوز ۱۱ focus

تنظیم جدید دیگری به‌نام Sustainability وجود دارد که به مدیریت بهتر انرژی کمک می‌کند. آلباکور بر ‌این باور است که گلیف‌های برگ شکل موجود در بالای صفحه، به‌منطور امتیازدهی به «امتیاز اکو» رایانه‌ی شخصی است.

ویندوز ۱۱ تنظیمات پایداری

در نهایت احتمال دارد یک حالت تبلت جدید به ویندوز ۱۱ اضافه شود. همان‌طور که آلباکور اعلام کرده، تنظیماتی برای نوار وظیفه‌ی جدید وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن، هنگام استفاده از دستگاه به‌عنوان تبلت، نوار وظیفه را به‌صورت خودکار مخفی کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات