ساعت‌های هوشمند Wear OS بالأخره مشکل افراد چپ‌دست را حل می‌کنند

پنج‌شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
واچ فیس گلکسی واچ ۴ کلاسیک
گوگل سرانجام پس از هفت سال قصد دارد با ارائه‌ی ویژگی جدیدی پشتیبانی Wear OS برای افراد چپ‌دست را اضافه کند تا بتوانند ساعت را در مچ دست راست قرار دهند.
تبلیغات

گوگل به‌سرعت در‌‌ حال بهبود سیستم‌عامل Wear OS خود است و اکنون به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، ویژگی‌ها جدیدی را تأیید کرده تا در یکی از نسخه‌های بعدی خود منتشر کند. قابلیت جدید در‌ نهایت به شما این امکان را می‌دهد که رابط کاربری را برگردانید تا بتوانید ساعت هوشمند خود را روی دست راست خود بپوشید.

درخواست ویژگی مذکور در سرویس Issue Tracker گوگل با این توضیح که در دستگاه‌های جدید آینده در‌ ‌دسترس خواهد بود، ثبت شده است. برای افرادی که اطلاع ندارند، Issue Tracker ابزاری مربوط به شرکت گوگل است که برای ردیابی اشکالات و باگ‌ها در توسعه‌ی محصولات استفاده می‌شود.

این سرویس در خارج از شرکت گوگل در‌ دسترس بوده و برای استفاده‌ی کاربران و توسعه‌دهندگان عمومی ارائه شده است. در‌ هر‌ حال، هنوز مشخص نیست که آیا دستگاه‌های فعلی، یعنی Wear OS 3.0، ویژگی جدید را در آینده دریافت خواهند کرد یا اینکه برای دسترسی به آن به خرید دستگاه جدیدی نیاز خواهد بود.

در‌ حال‌‌ حاضر، ساعت‌های Wear OS را می‌توان در دست راست قرار داد؛ اما دکمه‌ها در سمت راست باقی می‌مانند و کار‌ کردن با آن بسیار ناخوشایند است، زیرا چرخاندن ساعت به اطراف، جهت رابط کاربری (UI) را تغییر نمی‌دهد. بنابراین اگر چپ‌دست هستید، حتی اگر بند را برگردانید، نمی‌توانید به‌‌ درستی از ساعت خود در دست راست استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات