سامسونگ مشکل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز صفحه‌نمایش را در سری گلکسی S21 پس از به‌روزرسانی اندروید ۱۲ برطرف کرد

چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در‌حال‌حاضر آپدیت جدید One UI 4 را برای سری گلکسی اس ۲۱ منتشر کرده تا مشکلات کندی موجود در نسخه اصلی را برطرف کند.
تبلیغات

روز گذشته در گزارشی اطلاع دادیم که سامسونگ پس از به‌روزرسانی سری گلکسی اس ۲۱ به نسخه‌ی پایدار One UI 4 برپایه‌ی اندروید ۱۲ که عرضه آن از هفته گذشته آغاز شد، با مشکلات کندی (لگ) در برخی واحدهای گلکسی اس ۲۱، به‌ویژه در ایالات متحده روبه‌رو شده‌اند.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، غول کره‌ای درحال‌حاضر مشکل مذکور را برطرف کرده است. مسئله این بود که هنگام انتخاب نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در تنظیمات، به‌محض اینکه انگشت کاربر دیگر صفحه‌نمایش را لمس نمی‌کرد، نرخ نوسازی به ۶۰ هرتز برمی‌گشت که منجر‌به کندی بسیار زیادی می‌شد.

بیلد جدید شماره‌ی G99xUSQU4BUK9 دارد که در آن «x» با توجه‌به اعضای خانواده اس ۲۱ شما متفاوت است و در نهایت جایگزین G99xUSQU4BUK7 قبلی در مدل‌های ایالات متحده می‌شود. درحال‌حاضر، شماره بیلد جدید در Verizon نشان داده شده است؛ اما ما انتظار می‌رود که خیلی زود به واحدهای دیگر اپراتورها برسد.

از آنجایی که به‌نظر می‌رسد این باگ بر بیشتر واحدهای آمریکایی گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا تأثیر گذاشته، باید دید که آیا این وصله نرم‌افزاری در زمان مقرر در سطح جهانی منتشر خواهد شد یا خیر. افرادی که قبلا آن را نصب کرده‌اند، بهبود عمده‌ای را در پاسخ‌گویی کلی گوشی گزارش می‌دهند، هرچند ظاهرا هنوز مقداری تأخیر پیمایش (اسکرول) در برنامه‌های شخص ثالث وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات