گلکسی A52s سامسونگ سه آپدیت اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد

پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود گلکسی A52s که به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ در کنار رابط کاربری One UI 3.1 عرضه شد،  احتمالا تا اندروید ۱۴ واجد شرایط دریافت به‌روز‌رسانی سیستم‌عامل خواهد بود.
تبلیغات

سامسونگ در ارائه‌ی سه به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل به تعهد خود عمل کرده است و علاوه بر پرچم‌داران این شرکت که از سال ۲۰۱۹ عرضه شده‌اند، گوشی‌های میان‌رده‌‌ای مانند گلکسی A51، گلکسی A71، گلگسی A52، گلکسی A72 در سیاست جدید به‌روزسانی نرم‌افزار (دریافت سه نسخه‌ی اصلی سیستم‌عامل و One UI) قرار داده است. گفتنی است سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در این زمینه عملکرد مناسبی ندارند و گاها تنها یک به‌روزرسانی اصلی را برای گوش‌های میان‌رده‌شان منتشر می‌کنند.

به نقل از Sammobile، گلکسی A52s که به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ در کنار One UI 3.1 عرضه شد، واجد شرایط دریافت سه‌به‌روزسانی بعدی، یعنی تا اندروید ۱۴ خواهد بود. ناگفته نماند به‌روزرسانی‌های امنیتی برخلاف آپدیت‌های سیستم‌عامل، چهار ساله هستند و گوشی‌هایی مانند گلکسی A52، گلکسی A52 5G و گلکسی  A52s احتمالا وصله‌های امنیتی را به‌صورت ماهانه دریافت خواهند کرد. به‌طور خلاصه، پشتیبانی بسیار خوبی برای گلکسی A52s نیز در نظر گرفته شده است و همین موضوع یکی از دلایلی خواهد بود که بخواهید این گوشی را انتخاب کنید.

دلیل بزرگ دیگر، قدرت سخت‌افزاری گلکسی A52s است. گوشی مذکور به تراشه‌ی اسنپدراگون 778G (شش نانومتری) کوالکام مجهز است که انتظار می‌رود نسبت به تراشه‌ی به‌کاررفته شده در گلکسی A52‌ و گلکسی A52 5G (تراشه‌ی اسنپدراگون 720G و تراشه‌ی اسنپدراگون 750G)، عملکردی نزدیک به تراشه‌های پرچم‌دار اسنپدراگون را ارائه دهد.

گلکسی A52S مجهز به صفحه‌نمایش Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و با دریافت گواهی IP67 در برابر آب و گردوغبار نیز مقاومت دارد. سایر مشخصات گوشی مذکور، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت با شارژ ۲۵ واتی و بلندگوهای استریو را شامل می‌شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی ارائه‌ی سه به‌روزرسانی اصلی توسط سامسونگ و عملکرد ضعیف سایر تولید‌کنندگان در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات