بررسی امکان نصب ویندوز ۱۱ به‌زودی به آپدیت ویندوز ۱۰ اضافه خواهد شد

سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت به‌زودی از طریق بخش آپدیت ویندوز ۱۰، امکان نصب ویندوز ۱۱ را بررسی خواهد کرد.
تبلیغات

هفته گذشته مایکروسافت ۱۰ پردازنده نسل هفتم اینتل را به لیست پردازنده‌های قابل پشتیبانی ویندوز ۱۱ اضافه و نسخه‌ی جدیدی از برنامه PC Health Check را برای کاربران ویندوز اینسایدر منتشر کرد. در این نسخه، کاربران توضیحات کامل‌تر و شفاف‌تری مشاهده می‌کنند و دقیقا متوجه خواهند شد که کامپیوترشان به چه دلیل از ویندوز ۱۱ پشتیبانی نمی‌کند.

اما اگر همیشه ویندوز ۱۰ خود را به‌روزرسانی می‌کنید، احتمالا دیگر نیازی به استفاده از این برنامه نخواهید داشت. کاربران ویندوز اینسایدر که نسخه‌های آزمایشی ویندوز ۱۰ را دریافت می‌کنند. در بخش ویندوز آپدیت پیامی مبنی بر پشتیبانی کامپیوتر از ویندوز ۱۱ دریافت خواهند کرد.

آپدیت ویندوز ۱۰

نمایش این پیام در کانال Release Preview ویندوز ۱۰ می‌تواند نشانه‌ای از انتشار نسخه‌ی Release Preview برای کاربران ویندوز ۱۱ باشد. در حال حاضر ویندوز ۱۱ در دو کانال Dev و Beta در دسترس کاربران ویندوز اینسایدر قرار گرفته است. کانال Release Preview آخرین حلقه آزمایش ویندوز قبل از انتشار نهایی است و با توجه به انتشار احتمالی ویندوز ۱۱ در ماه مهر امسال، منطقی است که به‌زودی از طریق این کانال منتشر شود.

به گزارش xda-developers، این احتمال وجود دارد که نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۰ (21H2) و ویندوز ۱۱ به‌صورت هم‌زمان در ماه مهر منتشر شوند.

آخرین بیلد رسمی ویندوز ۱۱ با شماره build 22000.168 حدود سه روز پیش در دسترس کاربران قرار گرفت. این بیلد ویجت Microsoft 365 را به ویندوز ۱۱ اضافه می‌کند. همچنین استور ویندوز ۱۱ در این بیلد با تغییرات ظاهری و بهبود در عملکرد به‌‎روزرسانی شده است.

استور ویندوز ۱۱

طبق گزارش‌ها منتشرشده، این احتمال وجود دارد که قابلیت اجرای برنامه‌های اندرویدی در زمان انتشار رسمی ویندوز ۱۱ در دسترس کاربران قرار نگیرد. تا به امروز حتی نشانه‌ای از این ویژگی در بیلد‌های آزمایشی ویندوز ۱۱ دیده نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات